۰ نفر

توزیع محلول‌های ضدعفونی‌کننده در مشهد

۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۴۴
کد خبر: 419266
توزیع محلول‌های ضدعفونی‌کننده در  مشهد

مدیر مرکز رشد فناوری دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد، محلول‌های ضد عفونی کننده‌ای را تولید کرده و از فردا این محلول‌ها عرضه بازار مشهد خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، هادی منوری، امروز، 4 اسفندماه در نشست خبری آغاز به کار پارک علوم و فناوری سلامت مشهد که در محل پژوهشکده بوعلی برگزار شد، اظهار کرد: همواره با توجه به شیوع ویروس کرونا ما، متوجه این شدیم که محلول ضدعفونی کننده در بازار به شدت کاهش پیدا کرده و از آنجایی هم که زیر ساخت‌های موجود را در این مرکز داشتیم، تصمیم گرفتیم که خط تولید را به سمت تولید ژل و محلول ضدعفونی کننده سوق دهیم و این محلول از فردا روانه بازار مشهد خواهد شد.

وی افزود: ما تا زمانیکه احساس کنیم به این محصول نیاز است، تولیدات خود را در جهت رفع نیاز مردم مشهد ادامه خواهیم داد. ما این محصول را به صورت کاملاً کنترل شده تولید می‌کنیم و کنترل شده هم در اختیار معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قرار خواهیم داد؛ چراکه متولی اصلی و کنترل کننده اصلی این امر معاونت غذا و دارو است.

مدیر مرکز رشد فناوری دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تأکید کرد: ما ادعا نمی‌کنیم که حتماً نیاز تمام استان را برآورده خواهیم کرد، اما تا آنجایی که در توانمان باشد این محصول را تولید خواهیم کرد.