۰ نفر

رئیس پلیس‌راه انتظامی گیلان:

تا اطلاع ثانوی به گیلان سفر نکنید

۲۴ بهمن ۱۳۹۸، ۰:۰۹
کد خبر: 416615
تا اطلاع ثانوی به گیلان سفر نکنید

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی گیلان از مردم خواست تا اطلاع ثانوی به استان گیلان سفر نکنند و در صورت سفر ضروری رانندگان تجهیزات زمستانه، لوازم گرم، پتو، آذوقه و خشکبار را به همراه خود داشته باشند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سرهنگ حسین محمد پور امشب پس از جلسه ستاد مدیریت بحران در استانداری گیلان در جمع اصحاب رسانه درباره آخرین وضعیت ترافیک راه‌های استان گیلان اظهار کرد: محور قزوین به سمت رشت شاهد کندی ترافیک به سمت رشت هستیم که این ترافیک به دلیل این کم بودن عرض راه است که به خودرو اجازه نمی‌دهد با سرعت بیشتری حرکت کند.

وی با بیان اینکه در محور فومن به سراوان ترافیک بسیار کند است، تصریح کرد: این محور تا ساعت پنج بعدازظهر مسدود بود و متأسفانه محور سنگر به سمت کوچصفهان و محور اسالم و پونل به خلخال مسدود است، محور‌های شریانی و اصلی از سمت مرکز استان به سمت شرق باز اما عرض کم و تردد بسیار کند صورت می‌گیرد و در مسیر غرب به سمت آستارا و گردنه حیران باز است.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی گیلان از مردم خواست تا اطلاع ثانوی به استان گیلان سفر نکنند و افزود: نداشتن زنجیر چرخ برخی رانندگان باعث بروز مشکلات برای سایر رانندگان شد به‌ویژه رانندگان تریلی و سنگین که از مدیران فنی شرکت‌های مسافربری و باربری تقاضا می‌کنیم حتماً در خصوص کنترل زنجیر چرخ به‌صورت ویژه عمل کنند تا مشکلاتی که در چند روز گذشته داشتیم مجدداً تکرار نشود.

محمدپور خطاب به رانندگانی که مجبور به مسافرت هستند، بیان کرد: رانندگان تجهیزات زمستانه، لوازم گرم، پتو، آذوقه و خشکبار را به همراه خود داشته باشند تا در صورت بروز شرایط بحرانی حداقل یکی دو روز وضعیت را مدیریت و کنترل کنند.