۰ نفر

رییسی:‌ سخنان رهبر انقلاب درباره مقاومت مردم راهبردی بود

۲۷ دی ۱۳۹۸، ۱۹:۰۰
کد خبر: 410362
رییسی:‌ سخنان رهبر انقلاب درباره مقاومت مردم راهبردی بود

رییس قوه قضاییه گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی هم درباره مقاومت ملت ایران و هم درباره ناکارآمد بودن جریان دشمنی با ایران اسلامی بسیار راهبردی بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام‌والمسلمین سیدابراهیم رییسی در حاشیه نماز جمعه امروز تهران گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی هم درباره مقاومت ملت ایران و هم درباره نارکارا و ناکارآمد بودن جریان دشمنی با ایران اسلامی، هم به تجربه گذشته و هم به تصمیم و اراده ملت بزرگ ایران، بسیار راهبردی بود.

رییس قوه قضاییه « انسجام ملی» را از نکات بسیار مهم و ضروی در کشور دانست و ابراز امیدواری کرد که خداوند متعال هم به مردم و هم به همه ما مسئولان نظام توفیق بدهد در جهت رهنمودهای رهبری حرکت کنیم.

برای حفظ اقتدار کشور به وحدت نیازمندیم
وی با تاکید بر اینکه «انسجام ملی نکته بسیار مهمی است و محور آن ولایت است» تصریح کرد: امروز در جامعه اسلامی ما با این «یوم‌الله»‌هایی که آقا فرمودند، یکی تجلیل از مقام شهادت، ایثار، جهاد و مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و رزمندگان اسلام و دوم موفقیت جمهوری اسلامی در زدن پایگاه دشمن، برای کشور اقتدار ایجاد کرده است، که برای حفظ آنها به وحدت، انسجام، کار و تلاش بی وقفه، نیاز داریم.

نماز جمعه تهران به امامت حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور گسترده شهروندان تهرانی و مقامات و مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.