۰ نفر

کدام مدارس امروز تعطیل هستند؟

۲۵ دی ۱۳۹۸، ۴:۵۵
کد خبر: 409778
کدام مدارس امروز تعطیل هستند؟

مدارس برخی استان‌ها چهارشنبه ۲۴دی ماه به دلیل برودت و سردی هوا تعطیل می‌باشند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، مدارس برخی استان‌ها چهارشنبه ۲۴ دی ماه با توجه به برودت و سردی هوا تعطیل می‌باشند.
مدارس آذربایجان غربی
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و احتمال یخبندان معابر، چهارشنبه ۲۵ دی، مدارس ابتدایی چایپاره در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.
مدارس چهارمحال و بختیاری
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: به اطلاع کلیه هم استانی‌های عزیز میرساند بعلت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر وضعیت فعالیت آموزشی مدارس استان در روز چهارشنبه ۲۵ دی ماه در نوبت صبح بدین شرح است:
مدارس ابتدایی بن و کوهرنگ به جز منطقه بازفت تعطیل می‌باشد.
مدارس ابتدایی شهرکرد، سامان، لاران، بروجن، گندمان، بلداجی، لردگان، فلارد، خانمیرزا و عشایر فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند نمود.
شهرستان کیار، اردل، میانکوه و فارسان در مقطع ابتدایی و متوسطه اول فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند نمود.
تعطیلی مدارس ایلام
بر اساس اعلام ستاد بحران ایلام، به علت برودت هوا توام با باد سرد در ساعات آغازین چهارشنبه ۲۵ دی ماه کلیه مهد‌های کودک، پیش دبستانی‌ها و مدارس مقطع ابتدایی و کلیه ادارات غیر از دستگاه‌های امدادرسان و خدمات رسان در شهرستان ایلام با یکساعت تاخیر فعالیت خود را شروع می‌کنند.
 تعطیلی مدارس خراسان‌جنوبی
بر اساس اعلام اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان‌جنوبی، تمام مدارس ابتدایی و استثنایی شهر سربیشه و شهر و روستا‌های قاین بجز آرین شهر و اسفدن  چهارشنبه ۲۵ دی ماه تعطیل است. 
 تعطیلی مدارس خراسان‌رضوی
بر اساس اعلام فرمانداری شهر‌های فریمان و تربت جام، با توجه به برودت شدید هوا، کلیه مدارس در مقطع ابتدایی در شهرستان‌های فریمان و تربت جام در نوبت صبح  چهارشنبه ۲۵ دی ماه تعطیل می‌باشد. همچنین کلیه مدارس مقطع متوسطه اول در شهرستان فریمان در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
 تعطیلی مدارس سیستان‌و‌بلوچستان
اداره کل آموزش و پرورش سیستان‌و‌بلوچستان اعلام کرد: با عنایت به مسدود بودن جاده ها، آبگرفتگی معابر، گل آلود بودن مسیر‌های دسترسی به مدارس و ضرورت صیانت از سلامت دانش آموزان و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی دو شیفت صبح و عصر منطقه دشتیاری در شهرستان چابهار چهارشنبه ۲۵ دی ماه تعطیل اعلام می‌گردد.
 تعطیلی مدارس فارس
مدیر آموزش وپرورش شهرستان آباده گفت: به علت بارش برف و لغزندگی و یخ زدگی معابر چهارشنبه ۲۵ دی ماه همه مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم و پیش دبستانی‌های شهرستان آباده تعطیل است. همچنین براساس اطلاعیه آموزش و پرورش شهرستان‌های اقلید، بوانات و خرمبید، چهارشنبه ۲۵ دی ماه کلیه مدارس مقطع ابتدایی در این شهرستان‌ها تعطیل و مقاطع متوسطه اول و دوم با یکساعت تأخیر آغاز می‌شوند.
 تعطیلی مدارس کاشان
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کاشان اعلام کرد: با توجه به وضعیت یخبندان و نامناسب بودن معابر و بر اساس تشکیل جلسه کمیته اضطرار مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در بخش‌های قمصر، نیاسر و برزک از توابع شهرستان کاشان چهارشنبه ۲۵ دی ماه تعطیل است.
 تعطیلی مدارس کرمان
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، خبر داد: به علت برودت هوا و بارش برف و یخ زدگی معابر و جاده ها، کلیه مدارس شهر‌های بردسیر، مس سرچشمه، رابر و بافت چهارشنبه ۲۵ دی ماه در تمام دوره‌های تحصیلی تعطیل است. همچنین مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان شهربابک و مدارس بخش‌های دهج و جوزم و دهستان خبر این شهرستان نیز در تمام دوره‌های تحصیلی تعطیل خواهد بود.
 تعطیلی مدارس یزد
روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد اعلام کرد: به علت بارش نزولات آسمانی و برودت هوا یخ زدگی و لغزندگی سطح جاده‌ها و معابر، تمامی مدارس شهر نیر، تفت، مهریز و بخش خضرآباد شهرستان اشکذر چهارشنبه ۲۵ دی ماه تعطیل اعلام می‌گردد.
لازم به ذکر است، امتحان نهایی کشوری پایه دوازدهم چهارشنبه ۲۵ دی ماه، حتی در صورت تعطیلی احتمالی مدارس مقطع متوسطه دوم در برخی از شهرستان‌ها یا مناطق کشور به قوت خود باقی است و در موعد مقرر، برگزار خواهد شد.