۰ نفر

فردا مدارس در کدام شهرستان‌ها تعطیل است؟

۲۱ دی ۱۳۹۸، ۲۲:۱۱
کد خبر: 408855
فردا مدارس در کدام شهرستان‌ها تعطیل است؟

به دنبال شدت بارش باران و آبگرفتگی معابر، مدارس دلگان، کنارک، مهرستان‌، سرباز، فنوج، سراوان و سیب و سوران و همچنین بخش کورین از توابع زاهدان فردا تعطیل است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، بنا بر اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان دلگان، با توجه به ادامه بارندگی ها و تشدید سامانه بارشی با تصمیم این ستاد، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح وعصرشهرستان دلگان فردا یکشنبه 22 دیماه تعطیل اعلام است.

تعطیلی مدارس سرباز

با توجه به ادامه بارندگی ها و تشدید سامانه بارشی و تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان سرباز مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و عصر شهرستان سرباز فردا یکشنبه 22 دیماه تعطیل اعلام می‌شود.

مدارس کنارک و مهرستان فردا تعطیل شد

با توجه به احتمال تشدید بارندگی ها و آبگرفتگی معابر تمامی مدارس شهرستانهای کنارک و مهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی در هر دو شیفت صبح و عصر فردا یکشنبه 22 دیماه تعطیل است.

تعطیلی مدارس فنوج، سراوان و سیب و سوران

با توجه به احتمال تشدید بارندگی ها و آبگرفتگی معابر، تمامی مدارس شهرستانهای فنوج، سراوان و سیب و سوران در تمامی مقاطع تحصیلی در هر دو شیفت صبح و عصر فردا یکشنبه 22 دیماه تعطیل است.

امروز نیز مدارس در شهرهای مختلف استان تعطیل بود.

امتحانات نهایی متوسطه دوم در تمامی شهرستان‌ها به قوت خود باقیست.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان، سامانه بارشی فعلی قوی ترین سامانه بارشی امسال استان است که دامنه فعالیت و ارتفاع ریزش های آن طی چند سال اخیر کم سابقه بوده است.

این سامانه همچنان تا اوایل صبح یکشنبه سامانه بارشی در استان فعال است و بارش های قابل توجه به همراه دارد.

بنابراین توصیه می شود در زمان فعالیت سامانه بارشی از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها اجتناب و از سفرهای غیر ضرور پرهیز شود.

با توجه به شدت بارندگی ها تعطیل شدن مدارس در دیگر شهرستان‌های استان نیز احتمال می رود که متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گفته اتابک جعفری مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای سیستان و بلوچستان، با شروع فعالیت سامانه بارشی و هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر جاری شدن سیل و رواناب در استان، تمامی امکانات لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی در نقاط آسیب‌پذیر مستقر شده و سدها آماده ذخیره‌سازی آب هستند.