۰ نفر

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

۱۳ دی ۱۳۹۸، ۲۲:۳۸
کد خبر: 406852
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)، به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی پیام تسلیتی را صادر کرد و گفت: گرچه جبهه مقاومت، پشتوانه عظیمی را از دست داد، اما پرقوت و با صلابت به مسیر خود ادامه خواهد داد. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳

در طول مسیر ۴۰ ساله انقلاب، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، به عنوان یکی از فرماندهان باتدبیر، شجاع و ولایتمدار، تلاش‌های بی‌وقفه و مجاهدت‌های شجاعانه‌ای در میدان‌های مختلف جهاد با دشمنان اسلام و استکبار جهانی داشت که شکل‌گیری بنیان مستحکم جبهه مقاومت بین‌الملل نمونه اعلای آن است.

این مرد صالح خدا، سراسر عمر شریف و حیات طیبه‌اش را وقف مجاهدت، حراست و پاسداری از امنیت اسلام و دفاع از کیان انقلاب و سرزمینهای اسلامی کرد و در این راه، خواب راحت را از دیدگان مستکبران جهان ربوده بود و بدون شک با ریخته شدن به ناحق خون او توسط تروریست‌های جنایتکار آمریکایی هیچ‌گونه خللی در تحقق این هدف ایجاد نخواهد شد.

با این اقدام سبعانه و جنایت هولناک گرچه جبهه مقاومت، پشتوانه عظیمی را از دست داد اما پرقوت و با صلابت به مسیر خود ادامه خواهد داد و یک لحظه از پای نخواهد ایستاد.

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهادت حاج  ابومهدی المهندس و هم‌رزمانشان را به محضر مقدس  حضرت ولی عصر(عج)، رهبر عظیم‌الشان  انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) و ملت بزرگ ایران و خصوصاً به خانواده  عزیز و ارزشمند این شهیدان عالی‌مقام تبریک و تسلیت عرض می‌نماید و از خدواند متعال برای سردار سرافراز سرتیپ اسماعیل قاآنی فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توفیق و سربلندی در جبهه مقابله با استکبار مسألت می‌کند.

سعید محمد

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)