۰ نفر

سواستفاده از خانم بازیگر در یک تبلیغ +عکس

۵ دی ۱۳۹۸، ۴:۵۶
کد خبر: 404835
سواستفاده از خانم بازیگر در یک تبلیغ +عکس

نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون شب گذشته مهمان تلفنی برنامه «پشت صحنه» رادیو تهران بود و گفت که هر زمان یک سلبریتی نام محصول مورد تبلیغ را نیاورد، بدانید که آن تبلیغ فیک است. من آن کرم خارجی را تبلیغ نکرده‌ام.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضور سلبریتی‌ها در تبلیغات گفت: به نظر من کار بدی نیست. اگر یک سلبریتی محصولی را تبلیغ می‌کند، ممکن است خودش استفاده کرده باشد و کیفیت آن برایش خوب بوده باشد. حالا شاید ۷۰درصد جامعه استفاده‌کنندگان راضی باشند و ۳۰ درصد هم راضی نبوده‌اند. این دیگر گناه آن سلبریتی نیست. ممکن است برخی به موادی که در آن محصول به کار رفته، حساسیت داشته باشند و آن محصول با آن‌ها سازگاری نداشته باشد.

مقانلو در بخش دیگری از این گفتگوی رادیویی مطرح کرد: من حدود سه سال پیش درباره یک کرم تبلیغ کرده‌ام. الان در ماهواره برای تبلیغ یک کرم خارجی که من اصلاً روحم درباره آن خبر ندارد، عکس‌ها و تکه‌های کار من را از آن کار ۳-۴ سال پیش برداشته و برای تبلیغ این کرم خارجی گذاشته‌اند. این کرم خارجی را من تبلیغ نکرده‌ام.

وی ادامه داد: هر زمان یک سلبریتی نام آن محصول تبلیغ را نیاورد، بدانید که آن تبلیغ فیک است و او این کار را نکرده است. به نوعی از ما سوء استفاده می‌کنند. ما در مراجع قضایی هم شکایت کرده‌ایم که بتوانیم آنها را پیدا کنیم تا از تصویر ما استفاده نکنند.

مقانلو بیان کرد: من الان پیگیر این شکایت هستم. ما این برند را اصلا نمی‌توانیم پیدا کنیم. چون از ایران نیست. اما با دستگاه قضایی صحبت کردیم، پیگیر هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم افرادی که این کار را می‌کنند، پیدا کنیم. من عاشق مردم هستم و مطمئن باشید هیچ وقت به خاطر پول کاری نمی کنم که مردم اذیت شوند.

«پشت صحنه» برنامه ای است که یک هفته درمیان به صورت زنده به تهیه‌کنندگی امیرحسین ثقفی و با اجرای مصطفی امامی روی آنتن رادیو تهران می‌رود. علاقمندان می‌توانند این برنامه را، این هفته تا چهارشنبه، هر شب ساعت ۲۱ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز به مدت یک ساعت بشنوند.

نسرین مقانلو