۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

اتفاقی عجیب در نتایج کنکور سراسری/ ماجرایی که کار را به اورژانس کشاند!

۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۱۲
کد خبر: 371950
اتفاقی عجیب در نتایج کنکور سراسری/ ماجرایی که کار را به اورژانس کشاند!

اعلام نتایج کنکور سراسری موجب شگفتی و اعتراض بسیاری از هموطنان شده است‌. یک مورد ویژه آن که به دفتر اقتصادآنلاین گزارش شده است، به شرح زیر است؛

به گزارش اقتصادآنلاین، یک دانش‌آموز در بار اولی که با شماره پرونده و کدرهگیری کارنامه را جستجو کرد، رتبه کارنامه کنکور سراسری برابر با 637 در گروه تجربی منطقه 1 آمد. (تصویر ذیل) که موجب شعف و خوشحالی خانواده مذکور شد.

1112

یکساعت بعد بار دیگر کارنامه کنکور سراسری را با شماره داوطلبی و شماره پرونده جستجو کرد که در کارنامه جدید رتبه کنکور 17001 گروه تجربی منطقه 1 با درصدهای متفاوت آمد (تصویر بعدی) که باعث شوک شدید به خانواده و دانش آموز شد که متاسفانه کار به اورژانس بیمارستان کشیده شد.

رتبه 17000

 

 تفاوت دو کارنامه کنکور

کلیه مشخصات یکسان است، صرفا شماره داوطلبی‌ها مغایرند و کد ملی تنها در یک عدد متفاوتند که عدد آخر از  7 تبدیل به 8 شده است! (با این‌حال درصدها و رتبه دو چیز متفاوتند)، جستجوی دیگر از دو مسیر نیز مجددا بار دیگر دو کارنامه متفاوت را نشان داد.

با توجه به اینکه نتایج آزمون‌های آزمایشی و سیر درس خواندن دانش‌آموز انتظاری نظیر کارنامه اول کنکور سراسری بود، همچنین با توجه به اینکه سیستم اطلاعاتی کنکور نباید چنین خطای فاحشی را نشان دهد که نشان‌دهنده اشکال و شبهات زیادی در اعلام نتایج است. مساله نیاز به توضیح مسئولان امر و رفع ابهام از چنین موضوعاتی دارد.

کلیه مدارک دانش آموز نزد اقتصادآنلاین موجود است، اقتصادآنلاین همچنین از کلیه مخاطبان عزیز تقاضا دارد تا در صورت وجود چنین مغایرتهای فاحشی موارد را با الو اقتصاد آنلاین مطرح نمایند.