{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} C {{weatherData.main.temp}}
کد خبر 352307

بخش خبری ۲۰:۳۰ در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ و پس از نشست خبری روز جمعه علی دایی و افشاگری‌ های او درباره باشگاه سایپا، اقدام به پخش گزارشی علیه علی دایی کرد.

شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در نامه ای خواستار برخورد جدی با عوامل بخش خبری «20:30» در خصوص پخش گزارش نامناسب در مورد برکناری سرمربی تیم فوتبال سایپا شد.

به گزارش  اقتصدآنلاین به نقل از ایرنا، شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما طی نامه‌ای خواستار تذکر جدی به دست اندرکاران برنامه «خارج از گود» بخش خبری «20:30» در خصوص پرداخت غیرحرفه‌ای و جانبداری یک طرفه و استفاده نکردن از زبان مناسب در خصوص برکناری سرمربی تیم سایپا شد.

در این نامه در مورد حفظ نشدن شان و احترام یک طرف موضوع و استفاده از ادبیات نامناسب و نمایش چهره‌ای عصبی از سرمربی برکنار شده تیم سایپا به سازمان صدا و سیما تذکر داده شده است.

بر اساس این گزارش و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، برنامه مذکور به صورت یکطرفه و غیر حرفه‌ای به موضوع پرداخته است و از یک طرف ماجرا جانبداری کرده است.

در پایان این نامه آمده است: ضروری است به دست اندرکاران این برنامه درباره اهمیت حفظ بی طرفی صدا و سیما در اینگونه موارد تذکر جدی داده و با خاطی برخورد شود.

بخش خبری 20:30 در تاریخ 14 اردیبهشت 1398 و پس از نشست خبری روز جمعه علی دایی و افشاگری‌ های او درباره باشگاه سایپا، اقدام به پخش گزارشی علیه علی دایی کرد.

ارسال نظر