۰ نفر

بیزینس جدید علی دایی +عکس

۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۲۳:۳۷
کد خبر: 136555
بیزینس جدید علی دایی +عکس

علی دایی ستاره سرشناس فوتبال ایران در تبلیغات یک مجتمع تجاری شرکت کرده است. علی دایی در این مجتمع تجاری که مربوط به فروش زیورآلات است فروشگاهی دارد و برای رونق گرفتن کار مجمتع در تبلیغات واحد های اداری آن شرکت کرده است.

عکس علی دایی در بنرهای تبلیغاتی نصب شده در مرکز شهر تهران خودنمایی می کند. تبلیغاتی مربوط به واحدهای اداری یک مجتمع فروش جواهرات.شما در تبلیغات این مجتمع علی دایی را می بینید که روی یک الماس تکیه کرده است.تبلیغ برای واحدهای اداری مجتمع تجاری اداری«الماس» 

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران، مجمتع الماس درخیابان کریمخان ؛  یکی از بورس های خرید و فروش طلا و جواهرات تهران قرار گرفته و به نظر می رسد که تصمیم دارد به یکی از قطب های فروش جواهرات ایران تبدیل شود. این تصمیم در فروش یکی از واحد ها به علی دایی و استفاده از عکس او روی بنر تبلیغاتی خودنمایی می کند.
ستاره فوتبال ایران که پیش ازاین در کار فروش لباس ورزشی ، تولیدات لباس و وسایل ورزشی ، واردات وسایل ورزشی و ساخت و ساز ساختمان فعالیت کرده است از دو سال پیش فعالیتش را در زمینه فروش جواهرات هم استارت زده. 
علی دایی که به نظر می رسد در این مسیر از کمک همسرش هم استفاده می کند ،سال قبل یک گالری بزرگ فروش جواهرات را در نیاوران افتتاح کرد . گالری ای که طراحی اش به دست مونا فرخ آذری همسر علی دایی انجام شده است. 
ستاره فوتبال ایران با افتتاح فروشگاه جدید در مجمتع تجاری الماس ثابت می کند که کار فروش جواهرات برایش به اندازه سایر کارهایی که انجام می دهد و یاحتی بیش از آنها اهمیت دارد.