۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

طلا همچنان در مدار صعودی/ حباب سکه در بالاترین سطح قرار گرفت

۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۷
کد خبر: 473935
طلا همچنان در مدار صعودی/ حباب سکه در بالاترین سطح قرار گرفت

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران از ادامه روند صعودی قیمت‌ها در بازار طلا متاثر از رشد نرخ ارز خبر داد و گفت: حباب سکه امروز به بالاترین سطح رسیده است.

اقتصادآنلاین – فاطمه اکبرخانی؛  محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره وضعیت امروز بازار طلا توضیح داد: امروز به رغم ثبات بهای اونس جهانی، قیمت‌ها در بازار طلا متاثر از رشد نرخ ارز همچنان افزایش یافته است.

به گفته این فعال بازار طلا، روز گذشته عرضه ارز توسط بازارساز منجر به کاهش جزیی نرخ ارز شد اما در بازار طلا تاثیری نداشت و قیمت‌های امروز هم نشان داد که این اقدام موثر نبوده است.

وی با اشاره به وضعیت تقاضا نیز بیان کرد: داد‌وستد‌ها در بازار طلا همچون روال گذشته ادامه دارد و تغییر محسوسی در این بخش نداشته‌ایم.

کشتی‌آرای گفت: با توجه به افزایش قیمت‌ها حباب سکه در بازار امروز به یک میلیون و ۸۳۰هزار تومان صعود کرده است.

قیمت طلا و سکه ۲۲مهر ماه۹۹

این فعال بازار طلا با تشریح قیمت‌های امروز اظهار کرد: در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت سکه امامی به ۱۶میلیون و ۴۵۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۵میلیون و ۳۵۰تومان رسید.

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران اضافه کرد: همچنین قیمت نیم سکه در بازار امروز ۹میلیون تومان، ربع سکه شش میلیون و ۴۵۰هزار و سکه یک گرمی سه میلیون تومان است؛ همچنین هر مثقال طلا شش میلیون و ۴۵۰هزار و هرگرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۴۹۰هزار تومان قیمت خورد.