۰ نفر

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفتگو با اقتصادآنلاین:

کاهش 50درصدی درآمد تبلیغات شهری تهران همزمان با کرونا/ اجرای طرح‌های رنگی در تابستان

۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۳۱
کد خبر: 445244
کاهش 50درصدی درآمد تبلیغات شهری تهران همزمان با کرونا/ اجرای طرح‌های رنگی در تابستان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: با شیوع ویروس کرونا بیش از 50درصد درآمدهای سازمان که ناشی از تبلیغات بود، کاهش پیدا کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، برزین ضرغامی در واکنش به اعتراض برخی از مخاطبان اقتصاد آنلاین مبنی بر اینکه اصلاح تابلوهای تبلیغاتی بر روی عرشه‌های پل، تاثیر زیادی بر امنیت آن نداشته است، به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: تلاش کردیم تابلوهای تبلیغاتی که روی پل‌ها نصب شده، دالان و یا فضای بی‌دفاع درست نکند، اگر در هر نقطه از شهر پلی به واسطه تابلوهای تبلیغاتی، از پایین دید ندارد و یا ارتفاع تابلوها استاندارد نیست را، اصلاح کردیم.

وی از شهروندان تهرانی خواست؛ اگر موردی اصلاح نشده و یا با وجود اصلاح از پایین دید ندارد را اعلام کنند.

 مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران همچنین درباره آخرین وضعیت وعده شهردار تهران مبنی بر رنگی کردن شهر، اظهار کرد: فراخوانی طی چند روز آینده خواهیم داد که طی آن همه نقاشان، گرافیست‌ها و هنرمندانی که به نحوی طرحی برای جداره‌ها شهری و حتی پایه‌های زیر پل‌های سواره دارند چه رنگی و غیره تهیه کنند و به دبیرخانه سازمان ارسال کنند.

ضرغامی اضافه کرد: با این اتفاق بانک اطلاعاتی ما تکمیل می‌شود و می‌توانیم در تابستان برخی از آن‌ها را اجرا کنیم.

ضرغامی همچنین درباره شرایط درآمدی این سازمان همزمان با شبوع کرونا نیز گفت: بخشی از درآمدهای تبلیغاتی بعد از اعمال تحریم‌ها و رفتن برندهای خارجی کم شد اما اقلام و محصولات داخلی به طریقی این خلا را پوشش دادند تا آنکه به بحران شیوع کرونا برخورد کردیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تاکید کرد: شیوع این بیماری بیش از 50درصد بر روی تبلیغات شهر اثر گذاشت. در یکی دوماه اخیر شرکت‌ها طرف قرارداد با سازمان قراردادهایشان را لغو کردند. البته بخش بزرگی از تبلیغات ما محصولات و رویدادهای فرهنگی بود که به دلیل تعطیل بودنشان، از سبد درآمدی ما نیز خارج شد و حالا مدتی که اوضاع به سمت بهتر شدن می‌رود.