۰ نفر

پل‌های فلزی سطح معابر جنوب تهران جمع‌آوری شد

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۸:۰۱
کد خبر: 439684
پل‌های فلزی سطح معابر جنوب تهران جمع‌آوری شد

معاون شهردار منطقه ۱۷تهران از جمع‌آوری پل‌های فلزی سطح معابر جنوب پایتخت خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، علی رضایی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۷ تهران درباره زیباسازی منظر شهری در محلات این منطقه اظهارداشت: پس نصب ۱۲ کیلومتر انهار به سبک کانیوو، برخی انهار قدیمی در محلات بدون استفاده باقی مانده بود و پل‌های فلزی ورودی پارکینگ منازل یا ورودی کوچه‌ها چهره نامطلوبی را در منظر شهری رقم زده بود که هم می توانست خطرناک باشد و هم باعث آبگرفتگی معابر شود لذا با نهرسازی صورت گرفته و تبدیل انهار قدیمی به کانیوو دیگر نیازی به پل های فلزی وجود نداشت لذا پل‌ها و دریچه‌های غیرهمگون منطقه جمع آوری و یک‌دست شد.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۷ تهران با اشاره به تامین امنیت و رفاه شهروندان گفت: برخی از این پروژه‌ها و دریچه‌های فلزی باعث می‌شدند شهروندان در تردد با خودروهای شخصی دچار مشکلاتی شوند. همچنین دریچه‌های فلزی پس از مدتی دچار افت کیفیت می‌شوند و لازم است مرتباً تحت رسیدگی قرار گیرند.  لذا اکنون باجمع‌آوری پل‌ها و دریچه‌های فلزی شهروندان می‌توانند با اطمینان خاطر بیشتری در سطح منطقه عبور و مرور داشته باشد.

رضایی گفت: از منظر زیباسازی هم تعویض این پل‌های فلزی بسیار حائز اهمیت بود. برخی از شهروندان در مقابل درهای ورودی منزل خود و روی انهار قدیمی اقدام به احداث پل های فلزی، بتنی به شکلی ناهمگون و نادرست کرده بودند و بارها شاهد این بودیم که در مواقع بارندگی این معابر دچار آبگرفتگی شدید می‌شد.