۰ نفر

رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران اذعان داشت؛

بی‌خبری شورا از وضعیت حمل و نقلی شهر/ تزریق قطره‌چکانی اطلاعات از سوی معاونت حمل ونقل!

۱۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۲۵
کد خبر: 378468
بی‌خبری شورا از وضعیت حمل و نقلی شهر/ تزریق قطره‌چکانی اطلاعات از سوی معاونت حمل ونقل!

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اطلاعاتی درباره حوزه حمل و نقل به ما ارائه نمی‌دهد.

اقتصادآنلاین - آیناز افروزمنش؛ محمد علیخانی درباره سرانجام ترخیص 75درصد قطعات رام قطارهای مترو از گمرگ، به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: یکی از اشکالاتی که در حوزه حمل و نقل وجود دارد این است که درباره وضعیت حمل ونقل به طور مستمر به شورا گزارش نمی‌دهند.

او ادامه داد: وقتی هم موضوعی به مشکل برمی‌خورد و ما پرس و جو می‌کنیم، می‌گویند؛ هیچ مشکلی وجود ندارد و همه چیز حل شده است. راجع به ترخیص واگن‌ها هم بارها اعلام کرده‌اند که مابقی قطعات ترخیص شده اما اینگونه نیست.

علیخانی با بیان اینکه بد نیست معاونت از ظرفیت شورا برای حل این مشکل استفاده کند، اظهار کرد: شورای شهر تهران 21 عضو دارد که هرکدام در نوع خود تجربیات و ارتباطاتی دارند که می‌توانند برای حل مشکل استفاده کنند. اگر معاونت موضوعات را با ما شفاف درمیان بگذارد رییس و اعضای شورا می‌توانند آن را حل کنند.

رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران همچنین گفت که؛  از آخرین وضعیت ترخیص قطعات رام قطارها از گمرک و 360 واگنی که بنا بود از طریق فاینانس خریداری شود خبر ندارد زیرا معاونت حمل و نقل و ترافیک اطلاعاتی به کمیسیون نمی‌دهد.