۰ نفر

سخنگوی دولت در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین:

شوخی سخنگوی دولت با حناچی/ انجام پروژه‌های 8هزار میلیاردی در تهران دیگر صرفه اقتصادی ندارد

۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۵۷
کد خبر: 375744
شوخی سخنگوی دولت با حناچی/ انجام پروژه‌های 8هزار میلیاردی در تهران دیگر صرفه اقتصادی ندارد

سخنگوی دولت گفت: در حال حاضر دیگر انجام پروژه‌های 8،7 هزار میلیاردی در تهران امکان پذیر نیست چون نه پولی مانده و نه دیگر صرفه اقتصادی دارد.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ علی ربیعی در پاسخ به پرسشی مبنی بر ارزیابی عملکرد پیروز حناچی، شهردار وقت تهران به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: در گذشته سیاست شهرداری مبتنی بر بتن‌ریزی، ساخت آسمان‌خراش و آینده‌فروشی بوده است.

او با بیان اینکه استخوان‌بندی تهران شکل‌گرفته است، اظهار کرد: در حال حاضر انجام پروژه‌های 7، 8 هزار میلیاردی گذشته دیگر امکان‌پذیر نیست، هم از این جهت که دیگر پولی باقی نمانده و هم اینکه دیگر صرفه اقتصادی ندارد.

سخنگوی دولت تاکید کرد: بنابراین شهرداری تهران باید به سمت اجتماعی شدن و  جنوب شهر برود  و بتواند  با پروژه های اجتماعی شهر را اداره کند. هرچند بخشی از فرایند اجتماعی اداره کردن شهر در حال حاضر اجتناب‌ناپذیر است اما آقای حناچی نیز روحیه کار اجتماعی دارد.

ربیعی گفت: در حال حاضر انجام یک کار در محدوده سه متری جنوب شهر اثری به مراتب بیشتر از کارهای بزرگ در شمال شهر دارد و فکر می‌کنم حناچی می‌تواند در اداره اجتماعی شهر موفق باشد.

سخنگوی دولت همچنین به مزاح گفت: آقای حناچی در هیئت دولت همسایه من است و اگر غفلت کنم، میوه‌های من را می‌خورد، او هم غفلت کند، من میوه‌هایش را می‌خورم.