۰ نفر

سخنگوی دولت؛

دولت برای حراست از آرا مردم با شفافیت تمام تلاش می کند

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷:۳۲
کد خبر: 528593
دولت برای حراست از آرا مردم با شفافیت تمام تلاش می کند

سخنگوی دولت با اشاره به برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت همانگونه که در ثبت نام ها مر قانون اساسی را رعایت کرد، در خصوص فراهم آوردن زمینه حضور مردم در پای صندوق ها و نیز حراست از آرا مردم با شفافیت تمام تلاش خواهد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، علی ربیعی در نشست شورای هماهنگی روسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی که به صورت مجازی و به مناسبت بیست و هفتم اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، افزود: عملکرد ۸ ساله دولت قابل دفاع است و متاسفانه برخی ها نگذاشتند این عملکرد دیده شود اما تاریخ در این خصوص قضاوت خواهدکرد.

سخنگوی دولت با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی و تشکر از همه فعالان روابط عمومی در دستگاه های اجرایی گفت: در این دوران ۸ ساله هم شاهد حضور ترامپ و فشارهای داخلی بودیم و هم در دوران فراگیری کرونا قرار داریم. تلاش گران روابط عمومی در این روزهای سخت هم باید پاسخ رسانه های معاند را می دانند و هم جوابگوی اتهامات برخی رسانه های داخلی می شدند و این تلاش مضاعف جای تقدیر و تشکر دارد.

ربیعی تصریح کرد: تمام ارکان شورای اطلاع رسانی دولت در تهران و  استانها باید در ایام پیش رو در خصوص تبیین و اطلاع رسانی از عملکرد ۸ ساله دولت اهتمام داشته باشند.

وی بااشاره به فعالیت های هدفمند در تخریب دستاوردهای دولت تاکیدکرد: ضروری است  روابط عمومی دستگاه های اجرایی در ایام  تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به اتهامات و انتقادات غیرمنصفانه در خصوص عملکرد و فعالیت های دولت و دستگاه خود به صورت مستدل وکامل پاسخ و اطلاع رسانی لازم انجام دهند.

سخنگوی دولت همچنین تصریح کرد: روسای مراکز روابط عمومی از هرگونه فعالیتی که شائبه حمایت و سوگیری انتخاباتی داشته باشد باید پرهیز کرده قطعا فعالیت انتخاباتی ممنوع است.