۰ نفر

بررسی وضعیت تخت‌های درمانی تهران برای پیک‌های بعدی کرونا

۱۱ فروردین ۱۴۰۰، ۲۱:۵۹
کد خبر: 516896
بررسی وضعیت تخت‌های درمانی تهران برای پیک‌های بعدی کرونا

در جلسه‌ای که با حضور ‌قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران در محل ستاد مقابله با کرونای استان تهران برگزار شد، وضعیت مدیریت تخت‌های مراکز درمانی استان تهران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، جان بابایی در این جلسه با اشاره به لزوم آمادگی تمامی بیمارستان‌های استان تهران برای مواجهه با پیک‌های بعدی کرونا، وضعیت تخت های درمانی در مراکز درمانی استان را مورد بررسی قرار داد.

زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران نیز با اشاره به ضرروت ارایه خدمات به همه بیماران، به ارایه نکاتی درباره چگونگی تخصیص تخت‌های درمانی به بیماران کرونایی پرداخت.

در ادامه این جلسه که با حضور رضا گل پیرا سرپرست دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت، محمد تقی طالبیان معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت، حبیب ملک پور سرپرست مرکز نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، ظرفیت‌ها، نیازها و چالش های مراکز درمانی استان برای مقابله با پیک های بعدی کرونا مورد بررسی قرار گرفت و درباره مدیریت تخت های درمانی بحث و تبادل نظر شد.​