۰ نفر

آقای بازیگری که کلکسیونی از خانه‌های اشرافی دارد +تصاویر

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱:۰۰
کد خبر: 440290
آقای بازیگری که کلکسیونی از خانه‌های اشرافی دارد +تصاویر

لئوناردو دی کاپریو یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های هالیوودی است که در اسکار امسال نیز با فیلم روزی روزگاری در هالیوود خوش درخشید. اما این بازیگر مشهور فارغ از بازیگری علاقه دیوانه واری به خرید املاک و مستغلات در گوشه و کنار جهان دارد. با گذشت سال‌ها، او مجموعه‌ای از خانه‌های اشرافی دارد که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، لئوناردو دی کاپریو یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های هالیوودی است که در اسکار امسال نیز با فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" خوش درخشید. اما این بازیگر مشهور فارغ از بازیگری علاقه دیوانه واری به خرید املاک و مستغلات در گوشه و کنار جهان دارد. با گذشت سال‌ها، او مجموعه‌ای از خانه‌های اشرافی دارد که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

866946_173
اخیرا دی کاپریو یک خانه جدید در کالیفرنیا خریده است که دارای ۵ اتاق خواب، هفت حمام، ۴۶۴۴ متر مربع مساحت و جزئیاتی پرشکوه از دوره ۱۹۲۰ از جمله شومینه در اتاق خواب مهمان، یک شومینه در اتاق خواب اصلی، یک شومینه اصلی در نشیمن و سقف و در‌های شیشه‌ای است.

866945_595

مجموعه هالیوود هیلز
تاریخ خرید: ۱۹۹۴
قیمت: ۴ میلیون دلار
این خانه با شکوه در دهه ۹۰ با قیمت ۲ میلیون دلار خریداری شده است. این خانه در هالیوود هیلز قرار دارد و به طور کامل توسط این ستاره بازسازی شده است. برای مثال دی کاپریو در این خانه یک زمین بسکتبال قرار داده است و جالب است که از زمان خرید این خانه تا کنون، آن  را به افراد مختلفی اجاره داده است. از جمله به توبی مگوایر.

866947_335

خانه ییلاقی منطقه ساحلی کالیفرنیا
تاریخ خرید: ۱۹۹۸
قیمت: ۱۷۷۵۰۰۰ دلار
این خانه ییلاقی شایان ستایش در دهه ۱۹۵۰ درست در کنار ساحل کالیفرنیا، که گاه به نام "ساحل میلیاردرها" نامیده می‌شود ساخته شده است. به لطف ساکنان ثروتمند و افسانه‌ای این منطقه خانه‌ها نیز اغلب بسیار گرانقیمت هستند. اما معماری خود خانه به طرز شگفت آورى متوسط است: سه اتاق خواب و دو حمام در محیط ۱۷۶۵ فوت مربعی فضای خانه قرار دارد. بالکن این خانه دارای یک جکوزی است که رو به اقیانوس طراحی شده است. دی کاپریو این ملک را در سپتامبر ۲۰۱۶ با قیمت ۱۰.۹۵ میلیون دلار خریداری کرد.

866944_536

جزیره‌ای در نزدیکی بلیز
تاریخ خرید: ۲۰۰۵
قیمت: ۱.۷۵ میلیون دلار
بله، دی کاپریو صاحب یک جزیره کامل است. یک جزیره زیبا واقع در ساحل بلیز. وی این جزیره را در سال ۲۰۱۸ خریداری کرد. البته جالب است که دی کاپریو هدف خود از خرید این جزیره را کمک به اکوسیستم منطقه و کاهش فشار به وضعیت بومی عنوان کرده است.

866942_941

برج نیویورک
تاریخ خرید: ۲۰۰۸ و مارس ۲۰۱۴
قیمت: ۳.۶۷ میلیون دلار و ۸ میلیون دلار
یکی از مشهور‌ترین برج‌های نیویورک میزبان دو واحد از آپارتمان‌های دی کاپریو است و جالب است که دی کاپریو دو بار در این برج واحد خریداری کرده است. این برج معروف به، Riverhouse یک ساختمان سازگار با محیط زیست است که با امکانات رفاهی از جمله آب تصفیه شده، دو فیلتر هوا، استخر، خدمات دربانی و باشگاه یوگا و اتاق بیلیارد تکمیل می شود. افراد مشهور دیگری از جمله تایرا بنکس، اولیور استون و بسیاری دیگر نیز در این برج سکونت دارند.

866943_257

ویلای پالم اسپرینگز
تاریخ خرید: مارس ۲۰۱۴
قیمت: ۵.۲ میلیون دلار
این ویلا توسط معمار مشهور، دونالد طراحی شده است. وی از جذابیت‌های قدیمی هالیوود در طراحی استفاده کرده است چرا که این خانه در سال ۱۹۶۴ طراحی شده و شش خوابه است و ۷ حمام دارد. این خانه تمام چوب است و دارای استخری زیبا، سالن بدنسازی، زمین تنیس و منظره کوه‌ها و کویر‌ها است. جالب است که دی کاپریو این خانه را اجاره می‌دهد، بنابراین اگر می‌خواهید یک شب را در خانه دی کاپریو بگذرانید باید ۳۷۵۰ دلار را آماده کرده و آنجا را رزرو کنید.