۰ نفر

ظاهر شوکه‌کننده بازیگر معروف در خیابان +عکس

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۲:۳۳
کد خبر: 437015
ظاهر شوکه‌کننده بازیگر معروف در خیابان +عکس

روزنامه سان انگلستان عکس‌ جدیدی از متیو پری ۵۰ساله را که بیش از هر چیز به خاطر نقش‌آفرینی در نقش چندلر سریال فرندز مشهور است را منتشر کرد. این عکسها باعث غافلگیری مخاطبان شده و سؤالاتی را پیرامون او شکل داده‌است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تابناک با تو، متیو پری در این عکس‌ها اضافه وزن دارد، با شلختگی لباس پوشیده و موهای نامرتبی دارد. او در یکی از خیابان‌های نیویورک بی هدف قدم می‌زند و بی توجهی‌او نسبت به اطراف کاملاً مشهود است روزنامه سان بر این باور است که این آشفتگی می‌تواند نتیجه‌ی بازگشت او به مواد مخدر و ممنوعه باشد.
او چند سال پیش به دلیل اعتیاد در یک مرکز توانبخشی بستری شده بود و دقیقاً همین حالات را در دوران اعتیاد داشت و به احتمال زیاد دوباره معتاد شده است.
308294_788

 متیو پری در سال ۱۹۹۷ پری یک برنامه یک ماهه برای ترک اعتیاد به ویکورین را گذراند. در سال ۲۰۰۰ او ۲۰ پوند به خاطر بیماریپانکراتیت کم کرد پری در سال ۲۰۰۱ برای ترک اعتیاد به اپیویید (خصوصاً ویکوتین و متادون)، آمفتامین و الکل دوباره یک دوره توانبخشی را گذراند.

گفتنی است سریال فرندز از ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۴ تا ۶ مه ۲۰۰۴ از شبکه ان‌بی‌سی پخش گردید. این مجموعه دارای ده فصل بود و هنوز در شبکه‌های مختلف در حال بازبخش می‌باشد. داستان آن دربارهٔ شش دوست است که در منهتن نیویورک زندگی می‌کنند و بازیگرانی همچون جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، مت له بلانک و ... در آن به ایفای نقش پرداختند و متیو پری در آن نقش چندلر را ایفا می‌کرد.