۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

رهن خانه در جنوب شهر تهران چند؟

۲۵ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۳۳
کد خبر: 599837
رهن خانه در جنوب شهر تهران چند؟

برای اجاره خانه در جنوب شهر تهران باید حداقل حدود ۱۵۰ میلیون تومان پول داشته باشید. البته اگر پول کمتری دارید می‌توانید اجاره ماهانه پرداخت کنید که معمولا اجاره ماهانه در تهران هم حداقل حدود یک میلیون تومان در ماه است.

رهن کامل مسکن در جنوب شهر تهران به دارایی حدود ۱۵۰ میلیون تومان نیاز دارد که البته این رقم حداقل پول مورد نیاز برای رهن کامل مسکن است و پیدا کردن خانه‌های ارزان‌تر بسیار دشوار است.

البته اگر می‌خواهید اجاره بدهید خانه‌هایی با مبلغ رهن پایین‌تر وجود دارد اما معمولا مبلغ اجاره ماهانه هم حداقل حدود یک میلیون تومان در ماه است و اجاره ماهانه کمتر از این رقم به ندرت وجود دارد.

مبالغ پایین‌تر اجاره مسکن در جنوب تهران مربوط به آپارتمان‌های کوچکتر و قدیمی‌تر است و البته در برخی نقاط تهران اتاق‌هایی از یک خانه قدیمی را اجاره می‌دهند که البته کیفیت آن نامناسب است و شمار آن چندان بالا نیست.

در مجموع اینکه برای اینکه بتوانید یک آپارتمان نسبتا کوچک در جنوب شهر تهران اجاره کنید حداقل به حدود ۱۵۰ میلیون تومان برای رهن نیاز است و باید حداقل حدود یک میلیون تومان در ماه اجاره بپردازید.

در ادامه مبلغ مورد نیاز رهن کامل برای خانه‌های محلات جنوبی پایتخت را با استناد به آخرین فایل‌های اجاره مشاوران املاک می‌بینید:

قیمت مسکن