۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ارزان‌ ترین خانه‌ های نازی آباد کجاست؟

۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۴۴
کد خبر: 550876
ارزان‌ ترین خانه‌ های نازی آباد کجاست؟

واحدهای نازی آباد تهران از متری ۱۶میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ نازی آباد یک محله در جنوب تهران است؛ این محله جز گران‌ترین محله‌های جنوبی تهران محسوب شده و برخی خانه‌هایش با قیمت‌های بالا معامله می‌شود. قیمت مسکن در هر قسمت از این محله متفاوت بوده و برای اطلاع از قیمت دقیق مسکن در این محله، شرایط ملک نیز مهم است.

یکی از کارشناسان مشاور املاک در این محله، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین در خصوص قیمت مسکن در نازی آباد اظهار داشت: قیمت مسکن در نازی آباد از متری ۱۶-۱۷میلیون تومان شروع شده و به متری ۴۰میلیون تومان هم می‌رسد.

مثلا اگر بخواهید یک خانه نوساز در هزار دستگاه بخرید، حداقل باید ۳۵میلیون تومان برای هر متر مربع سرمایه داشته باشید؛ در خود محله نیز حداقل هزینه لازم برای خرید مسکن ۳۰میلیون تومان در ازای هر متر مربع است؛ قیمت واحد نوساز در نازی آباد شرقی نیز از متری ۱۹ الی ۲۰میلیون تومان شروع می‌شود.

خانه‌های قدیمی‌تر نیز در هر یک از این مناطق یادشده قیمت متفاوتی دارد که باید دید سن بنا چه قدر است؛ چه امکاناتی دارد و دقیقا در کجا قرار گرفته که این رقم می‌تواند از ۱۷میلیون تومان شروع شود و باتوجه به سن واحد، بالا رود. مثلا قیمت یک خانه ۶۵متری در شرق رجایی یک میلیارد و ۴۵۰میلیون تومان است؛ این خانه پارکینگ و آسانسور هم دارد.

وی در رابطه با شرایط قیمت مسکن در این محله گفت: قیمت مسکن در روزهای اخیر کمی افزایشی شده و در حال حاضر بعید می‌دانیم که کاهش داشته باشد؛ چرا که هیچ دلیلی برای کاهش قیمت مسکن وجود ندارد.