۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

یک خانه ۱۲۰ متری در تهران چند؟

۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۲
کد خبر: 545129
یک خانه ۱۲۰ متری در تهران چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از خانه‌های 120متری که طی چند روز گذشته در آژانس‌های املاک تهران به فروش گذاشته شده است، خواهیم پرداخت.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ در حال حاضر اگر قصد خرید یک خانه 120متری در تهران داشته باشیم، به سرمایه‌ای حداقل بیش از یک میلیارد تومان مورد نیاز است و حتی با یک میلیارد تومان سرمایه، در بسیاری از محله‌ها امکان خرید ملک وجود ندارد؛ چراکه متوسط قیمت مسکن در تهران به متری 30میلیون تومان رسیده است و این بدان معناست که خرید یک خانه 120متری در تهران به طور متوسط به بیش از 3میلیارد و نیم سرمایه نیاز دارد.

در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از خانه‌هایی که طی چند روز گذشته در آژانس‌های املاک شهر تهران به فروش گذاشته شده است، خواهیم پرداخت. دقت داشته باشید که این ارقام تنها یک نمونه از فایل‌های موجود در هر محله است و به طور مطلق قیمت مسکن در این محله‌ها را عنوان نمی‌کند و قیمت مسکن در هر محله باتوجه به عوامل مختلف متغیر خواهد بود.

قیمت مسکن

یک واحد آپارتمان 120متری و 10سال ساخت در سعادت آباد متری 70میلیون تومان قیمت دارد؛ واحدی 120متری و 18ساله در جنت آباد نیز به هزینه 31میلیون تومانی در هر متر مربع نیاز داشت.

تهرانپارس یک محله در شرق تهران است که واحدی 120متری و 13ساله در آن با 40میلیون تومان هزینه در هر متر مربع به فروش می‌رسد. واحدی 125متری و نوساز در پاسداران نیز متری 60میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

واحدی 118متری و یک ساله در پیروزی به 26میلیون تومان سرمایه در ازای هر متر مربع نیاز دارد. قیمت مسکن جهت معامله یک خانه 120متری و 7ساله در سیدخندان نیز 55میلیون تومان در ازای هر متر مربع است.

یک خانه 120متری و 5ساله در فاطمی متری 41میلیون تومان برای هر متر مربع و واحدی 117متری و 8ساله در شهران متری 37میلیون تومان قیمت گذاشته شد.