۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

یک خانه در صادقیه تهران چند؟

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۵۰
کد خبر: 529034
یک خانه در صادقیه تهران چند؟

کارشناسان مشاور املاک در محله صادقیه، قیمت مسکن در این منطقه را بین متری 20 تا 60میلیون تومان اعلام می‌کنند.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ صادقیه یکی از محله‌های تهران است که در غرب تهران قرار دارد؛ این محله در دو منطقه پرمتقاضی شهرداری یعنی منطقه دو و پنج واقع شده است؛ این دو منطقه از مناطق بسیار پر متقاضی برای خرید و فروش مسکن در تهران محسوب می‌شود و هر ماهه بخش زیادی از معاملات شهر تهران در این دو منطقه انجام می‌شود. به همین جهت صادقیه نیز از مناطق پرتقاضا تهران برای خرید و فروش مسکن به حساب می‌آید.

یک کارشناس مشاور املاک در صادقیه در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین در خصوص قیمت مسکن در این محله گفت: قیمت مسکن در صادقیه به عوامل مختلفی بستگی دارد و به آسانی نمی‌توان رقمی را به عنوان قیمت مسکن در این محله اعلام داشت؛ برای مثال یکی از فایل‌های ما واحدی بدون انباری، آسانسور و پارکینگ در طبقه چهارم است که متری 22میلیون تومان فایل شد؛ در مقابل واحدهایی نیز وجود دارد که با قیمت 60میلیون تومان در هر متر مربع هم فایل می‌شود.

وی ادامه داد: واحدهای نوساز قیمت بالاتری دارد و اگر بخواهیم یک رقم کلی برای قیمت واحدهای نوساز اعلام کنیم، این واحدها از متری 35 الی 40میلیون تومان شروع می‌شود و با توجه به متریال و امکانات قیمت افزایش دارد.

این کارشناس مشاور املاک اظهار داشت: یک واحد 60متری و نوساز در گلناز متری 40میلیون تومان و خانه‌ای 120متری و نوساز در خیابان بهنام متری 55میلیون تومان قیمت‌گذاشته شده است.

وی در پاسخ به این سوال که مناطق ارزان صادقیه برای خرید مسکن کجاست گفت: اگر قصد خرید واحدی ارزان قیمت در صادقیه را دارید، واحدهای پایین‌تر از بلوار گلاب و نیز خانه‌هایی که به طرشت نزدیک می‌شود، قیمت پایین‌تری دارد؛ اما باز هم باید خود واحد و شرایط آن را سنجید.

این کارشناس مشاور املاک در خصوص چگونگی وضعیت قیمت مسکن در این محله خاطر نشان کرد: مدتی است که قیمت مسکن در صادقیه ثابت بوده و برای اعلام آینده قیمت مسکن نیز نمی‌توان نظری قطعی صادر کرد؛ اما در حال حاضر معاملات در رکود بوده و قیمت مسکن ثابت است.