۰ نفر

محمد اسلامی؛

برقراری پروازهای انگلیس تابع نظر وزارت بهداشت است

۲۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۲۹
کد خبر: 519660
برقراری پروازهای انگلیس تابع نظر وزارت بهداشت است

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: برای برقراری دوباره پروازهای بین‌المللی ایرلاین‌های داخلی از جمله پرواز لندن تابع نظر وزارت بهداشت هستیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم؛ محمد اسلامی، در واکنش به اعلام از سرگیری پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به لندن، اظهار کرد:‌ در خصوص تمام پروازهای خارجی که با دستور ستاد ملی کرونا تعلیق شده، تابع دستورات وزارت بهداشت هستیم و مستحکم هم به این رویه ادامه خواهیم داد.

وی با تاکید بر این‌که تا امروز حتی یک مورد از دستورات وزارت بهداشت توسط وزارت راه و شهرسازی و زیرمجموعه‌های این وزارتخانه نادیده گرفته نشده است، تصریح کرد: مجموعه وزارت راه و شهرسازی هرچه وزارت بهداشت در رابطه با جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و مبارزه با این بیماری بگوید انجام می‌دهد.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: وزارت بهداشت به دلیل شیوع ویروس انگلیسی کرونا، پروازها به انگلیس را تعلیق کرده، در صورتیکه این تعلیق ادامه داشته باشد هیچ پروازی به این کشور انجام نخواهد شد.

اسلامی با یادآوری این‌که در زمان حاضر پرواز به 39 کشور تعلیق شده است، گفت: هر زمان وزارت بهداشت اعلام کند پرواز به این کشورها از جمله انگلیس از سرگرفته خواهد شد.