۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

واحدهای نقلی منطقه دو تهران چند؟

۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۴۰
کد خبر: 515242
واحدهای نقلی منطقه دو تهران چند؟

گزارش پیش رو به بررسی قیمت واحدهای نقلی که طی بهمن ماه٩٩ در تهران معامله شده است، می‌پردازد.

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛  منطقه٢ یکی از مناطق تهران در غرب این شهر است؛ این منطقه طرفداران زیادی در حوزه خرید و فروش و یا اجاره مسکن دارد؛ متوسط قیمت مسکن نیز در این منطقه بالا است؛ از این جهت بسیاری از افرادی که تمایل به خرید مسکن در منطقه دو دارند، واحدهای کوچک را ترجیح می‌دهند.

قیمت مسکن در هر یک از محله‌های منطقه دو متفاوت است و در هر محله نیز قیمت‌های متفاوتی مشاهده می‌شود؛ طرشت، سعادت آباد، شهرک غرب، صادقیه، ستارخان و... از محله‌های معروف منطقه دو محسوب می‌شود که در ادامه این گزارش به بررسی قیمت واحدهای نقلی که طی بهمن ماه در این محله‌ها معامله شده است، خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی بهمن ماه (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های درج‌ شده ندارد و این جدول فقط نمونه‌ای از خرید و فروش‌ واحدهای نقلی است که در بهمن ماه٩٩ در  منطقه دو شهرداری تهران انجام شده و به طور مطلق بیانگر میانگین قیمت مسکن در محله‌‌ یادشده نیست.

قیمت واحدهای نقلی در منطقه٢

یک واحد ۴۴متری و ١٩سال ساخت در طرشت متری ٢۴میلیون و ۶۴٧هزار تومان معامله شد. پونک از دیگر محله‌های منطقه٢ است؛ البته بخش بزرگی از این محله در منطقه۵ قرار دارد؛ یک دستگاه آپارتمان ۴٧متری و ٢١سال ساخت در پونک متری ٣٠میلیون و ٢٢۶هزار تومان به فروش رسید.

یک خانه ۴۵متری و ٢٣سال ساخت در سعادت آباد متری ۵٣میلیون تومان، واحدی ٣۶متری و ٢۶سال ساخت در تهران ویلا متری ٣٣میلیون و ٩١۶هزار تومان و یک دستگاه آپارتمان ۵۴متری و ١١سال ساخت در دریان نو متری ٣۴میلیون و ٨٠١هزار تومان معامله شد.

قیمت مسکن جهت معامله واحدی ۴٨متری و ٢۴سال ساخت در صادقیه یک میلیارد و ۴۴٠میلیون تومان بوده است؛ همچنین فردی جهت خرید یک خانه ۵٩متری و ١۵ساله در شهرک آزمایش دو میلیارد و ٨٨۵میلیون تومان هزینه پرداخت کرد.

واحدهای نقلی منطقه دو تهران چند؟