۰ نفر

تا ۳۰دی‌ماه؛

مهلت واریز آورده مسکن ملی تمدید شد

۲۲ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۲۲
کد خبر: 497133
 مهلت واریز آورده مسکن ملی تمدید شد

کامران اصغری از تمدید مهلت واریز آورده در سامانه جامع اقدام ملی مسکن تا 30 دی ماه خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، کامران اصغری با اعلام این خبر گفت: طبق انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک صورت گرفته با وزارت راه و شهرسازی ، مقرر شد فرصت واریز آورده اولیه و تکمیل موجودی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تمدید شود.

وی افزود:وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات متقاضیان موجود در سامانه جامع اقدام ملی مسکن و بانک های اطلاعاتی این وزارتخانه، مشخصات متقاضیان گروه‌های هدف شامل کارگران، بازنشستگان، مستمری بگیران و زنان سرپرست خانوار از جمله کد ملی ، دهک بندی متقاضیان ، بررسی وضعیت فرم ج  ثبت نام کنندگان و ... را که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند به تفکیک هر استان و شهرهای تابعه احصا  کرده است.

مدیر کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی مازندران گفت:تسهیلات و اقدامات حمایتی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در طرح اقدام ملی مسکن ویژه کارگران، بازنشستگان و سایر گروه های هدف واجد شرایط ثبت نام شده در این سامانه ، متقاضیانی را در بر می‌گیرد که پرداخت اولیه از سوی آنان کامل شده باشد.

اصغری با بیان اینکه گروه‌های هدف برای بهره مندی از این تسهیلات حمایتی لازم است به منظور افتتاح حساب و تکمیل مبلغ آورده در فرصت باقی‌مانده نسبت به تکمیل موجودی خود اقدام کنند،افزود:کارگران و بازنشستگان متقاضی تا پایان دی ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه https://tem.mrud.ir ثبت‌نام خود را انجام دهند.

این مقام مسئول ادامه داد:افرادی که فرم های ثبت نام را بصورت فیزیکی پر کرده اند باید برای ثبت نام به سایت مسکن ملی مراجعه و ثبت نام الکترونیکی را هم انجام دهند.

وی با اشاره به استقبال بالای متقاضیان از طرح مسکن کارگری عنوان کرد:از ابتدای زمان شروع ثبت نام تا به امروز 9 هزار و 183 نفر متقاضی در مازندران ثبت نام کرده اند.

به گفته مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران تاکنون دو برابر سهمیه استان ( ۴۲۲۴ نفر) در طرح مسکن کارگری ثبت نام داشتیم که از این تعداد پس از پالایش، افراد دارای شرایط در سامانه بارگذاری و در فرایند پرداخت سهم آورده قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا با اجرای حداکثری این طرح بصورت شفاف بسیاری از کارگرانی که فاقد مسکن هستند را خانه دار کنیم و برای عملیاتی شدن و جا انداختن این طرح نیازمند همکاری بیشتری از طرف مسئولین استانی و شهرستانی هستیم.

 تفاهم نامه همکاری طرح مسکن ملی بین 2 وزارت خانه تعاون،کار و رفاه اجتماعی و وزارت راه و شهرسازی در راستای احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و زنان سرپرست خانوار منعقد شده است.