۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

با ۷۰ میلیون کوییک دنده ای بخرید +جزییات

۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۹
کد خبر: 552156
با ۷۰ میلیون کوییک دنده ای بخرید +جزییات

جدیدترین طرح فروش سایپا برای خودرو کوییک دنده ای اعلام شد.

مهلت ثبت نام این طرح به پایان رسیده است

برای ثبت نام خودرو  کوییک دنده ای اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

به گزارش اقتصاد آنلاین، جدیدترین طرح فروش محصولات سایپا از ساعت 10صبح امروز دوشنبه 18 مرداد ماه 1400 در حالی آغاز شد که دیگر محدودیت ثبت نام و قرعه کشی در آن اعمال نمی‌شود. یکی از خودروهای قابل عرضه در این طرح کوییک دنده ای است که متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت مبلغ 70 میلیون و 531 هزار تومان، نسبت به پیش خرید غیرقطعی این هاچ‌بک ایرانی اقدام کنند. موعد تحویل خودروهای مشمول جدیدترین طرح فروش محصولات سایپا، بازه دی 1400 تا تیر 1401 اعلام شده و قیمت نهایی خودرو نیز برحسب نرخ روز بازار در زمان تحویل محاسبه خواهد شد.

ثبت نام سایپا

آشنایی با کوییک دنده ای

شرکت سایپا اواخر سال 95 از یک هاچبک جدید به نام کوییک رونمایی کرد و مدتی بعد آن را با مدل 97 به دست مشتریان داخلی رساند. کوییک از لحاظ پلتفرم تفاوتی با تیبا ندارد اما نمای ظاهری آن به علاوه داشبورد، فرمان و رودری‌ها تغییر پیدا کرده است.

کوییک دنده ای از همان موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری هشت سوپاپ تیبا (M15) با استاندارد آلایندگی یورو 5 نیرو دریافت می‌کند. این پیشرانه قدرتی برابر 87 اسب بخار و گشتاور 128نیوتن متر ارایه می‌دهد و نیروی خود را از طریق یک جعبه دنده پنج سرعته دستی به محور جلو می‌رساند. شتاب صفر تا صد کوییک دنده ای حدود 13 ثانیه بوده و متوسط مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی حدود 7 لیتر در 100 کیلومتر تخمین زده می‌شود.

مهمترین امکانات رفاهی - ایمنی کوییک دنده ای شامل این موارد می‌شود: سنسور پارک عقب، تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، کلید تاشونده، دستگیره آسان بازشو، مه شکن‌های جلو و عقب، دماسنج، دو کیسه هوا، ترمز ضد قفل ABS و EBD، آینه‌های جانبی برقی، شیشه بالابرهای برقی، ایموبلایزر، کامپیوتر سفری و تنظیمات دستی صندلی راننده و سرنشین.