۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

با ۷۱ میلیون ساینا S بخرید +جزییات

۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۴
کد خبر: 552125
با ۷۱ میلیون ساینا S بخرید +جزییات

جدیدترین طرح فروش محصولات سایپا در حالی از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود که متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت مبلغ 71 میلیون و 268 هزار تومان، نسبت به پیش خرید غیرقطعی خودروی ساینا s اقدام کنند.

مهلت ثبت نام این طرح به اتمام رسیده است

برای ثبت نام خودرو ساینا S اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

به گزارش اقتصاد آنلاین، موعد تحویل خودروهای مشمول این طرح، بازه دی 1400 تا تیر 1401 اعلام شده و قیمت نهایی خودرو نیز برحسب نرخ روز بازار در زمان تحویل محاسبه خواهد شد. در این طرح محدودیت‌های ثبت نام و قرعه‌کشی وجود ندارد و به هر متقاضی (تا زمان تکمیل ظرفیت) یک خودرو تعلق خواهد گرفت.

ثبت نام خودرو

آشنایی با ساینا s

شرکت سایپا در نیمه دوم سال ۹۹ اقدام به عرضه مدل فیس لیفت ساینا در قالب دو نسخه S (پایه) و G (فول) کرد. این خودرو از نظر ظاهری تفاوت‌هایی با مدل معمولی ساینا دارد که از جمله آنها می‌توان به تحول گرافیک داخلی چراغ‌ها، تغییر کلی نمای عقب، افزوده شدن دیلایت و اتولایت، جلوپنجره با قاب کرومی و رینگ‌های جدید اشاره کرد. درون کابین ساینا S هم می‌توان غربیلک فرمان و صفحه کیلومتر جدید را مشاهده کرد.

در بخش فنی ساینا اس در حالی همان موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری هشت سوپاپ تیبا (M15) به خدمت گرفته شده که این بار به دریچه گاز برقی مجهز است و استاندارد آلایندگی یورو 5 دارد. این پیشرانه قدرتی برابر ۸۷ اسب بخار و گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر ارایه می‌دهد و نیروی خود را از طریق یک جعبه دنده پنج سرعته دستی به محور جلو می‌رساند. شتاب صفر تا صد ساینا s حدود 12.8 ثانیه بوده و میانگین مصرف سوخت آن هم حدود 7 لیتر در 100 کیلومتر تخمین زده می‌شود.

 مهمترین امکانات رفاهی-ایمنی ساینا نیوفیس تیپ اس شامل موارد زیر می‌شود: سنسور پارک عقب، تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، کلید تاشونده، نشانگر تعویض دنده، دیلایت، مه شکن‌های جلو و عقب، دماسنج، دو کیسه هوا، ترمز ضد قفل ABS و EBD، آینه‌های جانبی برقی، شیشه بالابرهای برقی، USB، ایموبلایزر، کامپیوتر سفری و تنظیمات دستی صندلی راننده و سرنشین.