۰ نفر

فیدلیتی گروه بهمن + مشخصات فنی و تصاویر

۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۳۳
کد خبر: 534449
فیدلیتی گروه بهمن + مشخصات فنی و تصاویر

شرکت بهمن موتور بعد از عرضه کراس اوور دیگنیتی، به سراغ تولید یک کراس اوور بزرگتر با نام فیدلیتی رفته است که عرضه آن به زودی آغاز خواهد شد.به گزارش اقتصاد آنلاین، قرار است کراس اوور فیدلیتی با داخلی سازی ۳۰ درصدی به تولید انبوه برسد.

برای اطلاع از زمان فروش فیدلیتی گروه بهمن اینجا کلیک کنید

به گزارش اقتصادآنلاین، فیدلیتی یک کراس اوور بزرگ و به نسبت لوکس است که 7 نفر ظرفیت دارد. این خودرو قرار است در دو نسخه ۵ و ۷ صندلی به بازار بیاید و مشتریان می توانند بر اساس سلیقه و نیاز، تیپ مورد نظر را انتخاب کنند.

رینگ های این خودرو از نوع ۲۰ اینچی است و در دو طرح عرضه خواهد شد. فیدلیتی گروه بهمن با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژر ۱۵۵ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر تولید می‌شود.

پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر فیدلیتی، 155 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و گشتاور 230 نیوتن متری را در اختیار راننده قرار می‌دهد. جعبه دنده فیدلیتی از نوع 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه است.

بر اساس این گزارش از هفته گذشته  فیدلیتی در دو مدل ۵ و ۷ نفره در نمایندگی های منتخب و دو شوروم بهمن موتور برای عموم به نمایش گذاشته شد.

 بنا به اعلام مدیر شبکه فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن طبق روال گروه بهمن، به منظور دسترسی مشتریان به خودرو، مشاهده امکانات و قابلیت های آن و همچنین سنجش سلیقه بازار، تعداد محدودی برای کسب بازخورد و توسعه و بهبود در نمایندگان منتخب قرار داده شده است.

گروه بهمن پیش از این خودروی دیگنیتی را به بازار معرفی کرد و تا کنون دو مرحله فروش این خودرو را برگزار کرده است. برنامه عرضه فیدلیتی و قیمت این کراس اوور جدید گروه بهمن امروز اعلام خواهد شد.

مشخصات فیدلیتی

  س

تجهیزات و امکانات رفاهی فیدلیتی

س

فیدلیتیفیدلیتیفیدلیتی