۰ نفر

دیگنیتی بهمن موتور، آخرین وضعیت فروش و عرضه + تصاویر

۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۱۱
کد خبر: 530842
دیگنیتی بهمن موتور، آخرین وضعیت فروش و عرضه + تصاویر

با پایان یافتن دور دوم فروش ویژه دیگنیتی محصول جدید بهمن موتور، این شرکت آماده می‌شود تا در آینده نزدیک، دور جدید فروش این محصول را آغاز کند.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ بهمن موتور سال گذشته اعلام کرد که در سال ۱۴۰۰ دو محصول جدید خود دیگنیتی و فیدلیتی را به بازار عرضه خواهد کرد. دیگنیتی که در سال گذشته مراحل تست فنی و کیفی خود را به اتمام رسانده بود از ابتدای سال جاری به تولید انبوه رسید و همزمان با آن از سوی بهمن موتور، فروش این محصول در دو مرحله آغاز شد.

2

مشخصات فنی دیگنیتی

محصول جدید شرکت بهمن موتور دارای موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ، قدرت ۱۵۰ اسب بخار، گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر، مصرف سوخت ترکیبی نزدیک به ۷ و مصرف سوخت بهینه ۵.۴دارد.

همچنین در دیگنیتی از گیربکس CVT، صفحه نمایشگر لمسی، فرمان اسپرت دی کات، دوربین ثبت کننده رانندگی، کیسه هوای راننده سرنشین جلو و جانبی و دوربین ۳۶۰ درجه استفاده شده است، ضمن اینکه سیستم پایداری کنترل الکتریکی،کروز کنترل، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی و سراشیبی از دیگر امکانات این خودرو به شمار می آید.

بر اساس اعلام بهمن موتور، محصول جدید این شرکت استانداردهای اتحادیه اروپا را کسب کرده و از نظر آلایندگی استاندارد یورو۵ را داراست.

طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، در ابتدای سال ۲۵ نمایندگی در سراسر کشور، برای دیگنیتی خدمات پس از فروش ارائه می‌کنند و این عدد بناست تا پایان سال به ۴۰ نمایندگی افزایش پیدا کند.

3

4

خدمات پس از فروش دیگنیتی

در حوزه خدمات پس از فروش، دیگنیتی سه سال یا معادل ۱۰۰ هزار کیلومتر گارانتی دارد و همچنین تا یک سال یا معادل ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد، سرویس ادواری رایگان خواهد داشت. همچنین مشتریان می‌توانند با لحاظ کردن شرایطی گارانتی خودرو خود را تا پنج سال یا معادل ۱۵۰ هزار کیلومتر کارکرد افزایش دهند.

همچنین گروه بهمن اعلام کرده قطعات یدکی دیگنیتی از چند ماه قبل تولید و انبار شده و مشتریان برای دریافت خدمات پس از فروش با مشکل یا محدودیتی مواجه نخواهند بود.

دور نخست  فروش دیگنیتی در روزهای پایانی فروردین ماه سال جاری آغاز شد و با فروش تمام محصولات در نظر گرفته شده، گروه بهمن  دور دوم فروش را در روزهای آخر اردیبهشت ماه کلید زد که با استقبال مشتریان روبه رو شد.

5

6

قیمت دیگنیتی

دیگنیتی ۷۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده و در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری گرافیتی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی به بازار عرضه می‌شود. گروه بهمن اعلام کرده که در برنامه‌های فعلی فروش، برای هر کد ملی فقط خرید یک دستگاه دیگنیتی مجاز خواهد بود و مشتریان این محصول جدید، بدون نوبت خدمات پس از فروش دریافت می‌کنند.

بر اساس اعلام بهمن موتور، در دورهای بعدی ثبت نام نیز پیش فروش درکار نخواهد بود و فعلا دیگنیتی با فروش مستقیم عرضه می‌شود. همچنین تنها مسیر قانونی ثبت نام و خرید این محصول نیز سایت رسمی بهمن موتور خواهد بود. بهمن موتور اعلام کرده که اطلاعات مربوط به دور سوم فروش دیگنیتی به زودی ارائه خواهد شد.

23

24