۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

فردا 511 +پیش فروش و جزییات

۲ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۲۸
کد خبر: 530067
فردا 511 +پیش فروش و جزییات

جزییات پیش فروش سدان FMC 511 به عنوان سومین محصول خودروسازی فردا اعلام شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ این خودرو یک سدان در سگمنت B پلاس است و بنا به گفته محمدرضا آریان نژاد، مدیر بازاریابی خودروسازی 511 یکی از باکیفیت‌ترین خودروهای کلاس B به شمار می آید که با توجه به امکانات به‌روز، کیفیت مناسب و طراحی مدرن قرار است جای خالی یک سدان باکیفیت را در بازار پر کند.

وی، با اشاره به حساسیت‌های فرداموتورز در خصوص کیفیت و متریال به کار رفته در  سدان 511 گفت: حساسیت فرداموتورز به کیفیت این خودرو و لحاظ شدن آیتم های مدنظر باعث شد عرضه این خودرو چهار ماه به تأخیر افتد، چون خودرویی که عرضه می‌کنیم باید و حتماً شاخص‌های کیفی مدنظر شرکت را از نظر متریال و عملکرد خودرو داشته باشد.

آریان نژاد تصریح کرد: سدان 511 متناسب با نیاز مشتری با امکانات رفاهی مناسب است که تست‌های ایمنی را پاس کرده است و جزو خودروهای با درجه امنیت بالا به شماره می رود.

پیش فروش خودرو فردا 511

قیمت خودروی FMC 511

مدیر بازاریابی خودروسازی فردا در ادامه، بازه قیمتی سدان 511 را بین 420 تا 430 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: هدف فرداموتورز این بود که در این کلاس حتماً خودرو زیر 450 میلیون تومان قیمت داشته باشد. قیمتی که اعلام می کنیم با احتساب مالیات بر ارزش افز‌وده، هزینه بیمه، شماره گذاری و... است.

پیش فروش خودرو فردا 511

آریان نژاد با اشاره به تولید این خودرو با داخلی سازی 20 درصد افزود: تا پایان سال میزان داخلی سازی به 40 درصد خواهد رسید. برای رسیدن به این هدف و در بحث داخلی‌سازی سرمایه‌گذاری خیلی زیادی صورت گرفته است. ضمن این که، برای افزایش توان و تعمیق داخلی سازی از تمام توان شرکت‌های قطعه‌سازی داخلی نیز استفاده می‌کنیم.

پیش فروش خودرو فردا 511

آریان نژاد اظهار کرد:ما از نظر شبکه خدمات پس از فروش، یک گروه خودرویی خیلی بزرگ با سابقه بلندمدت هستیم. در این خصوص از یک سو، با توجه به توان و امکانات زیرساختی فرداموتورز در زمینه خدمات پس از فروش و از سوی دیگر، با توجه به کیفیت خودرو، برای 511 گارانتی خدمات پس از فروش چهارساله و یا 100 هزار کیلومتر پیمایش در نظر گرفته ایم. همچنین همزمان با تولید، بحث تأمین قطعات یدکی‌، چه از حوزه داخلی‌سازی و چه از حوزه شرکت‌های مبدأ، در حال انجام است.

پیش فروش خودرو فردا 511

مدیر بازاریابی خودروسازی فردا درباره زمان تولید انبوه و آغاز فروش سدان 511 تصریح کرد: تولید از بهمن‌ماه پارسال شروع شده است، اما به لحاظ آیتم‌های کِیفی‌ که مدنظر داشتیم، فروش را تقریباً چهار ماه به تأخیر انداختیم و امروز این خودرو به تولید انبوه می‌رسد و فروش همزمان با رونمایی‌ آغاز می شود که شرایط آن در وب‌سایت فرداموتورز منتشر شده است.

پیش فروش خودرو فردا 511

مشخصات سدان FMC 511

فردا 511 یک سدان اقتصادی و با امکانات مناسب است و پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با فناوری های NVH و DVVT بر روی آن نصب شده است. 107 اسب بخار قدرت و 145 نیوتن گشتاور این پیشرانه از طریق جعبه دنده 5 سرعته دو کلاچه اتوماتیک به چرخ های جلوی 511 منتقل می شود. ساختار جعبه دنده فردا 511، مجهز به سامانه روغن کاری متغییر WDCT است. یکی از نکات قابل توجه این خودرو، مصرف سوخت بهینه آن است که 6.2 لیتر بنزین را به ازای هر 100 کیلومتر می سوزاند. همچنین در شرایط آزمایشگاهی، مصرف سوخت فردا 511 به 4.9 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر می رسد.

پیش فروش خودرو فردا 511

سانروف، رینگ های آلومینیومی، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، فرمان کمکی برقی از سری سوپر EPS، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، دو کیسه هوا، نمایشگر لمسی 7 اینچی، بلوتوث، کامپیوتر سفر، تهویه الکتریکی با نمایشگر دیجیتال، سنسور پارک و دوربین عقب، خطوط پارک متغییر، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، دو کیسه هوا، ترمز ABS، EBD، BAS، استاندارد آلایندگی یورو 5 و... از جمله ویژگی های سدان جدید خودروسازی فردا است.

پیش فروش خودرو فردا 511