۰ نفر

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران:

اقدامات مدیران خودرو در راستای تامین قطعات/ مشتریان نگران نباشند

۱۱ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۲۰
کد خبر: 406377
اقدامات مدیران خودرو در راستای تامین قطعات/ مشتریان نگران نباشند

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو با بیان اینکه مشکلی در تامین قطعات خودروهای ام وی ام و چری نداریم، گفت: امکان ندارد کسی بتواند قطعات یدکی اصلی مدیران خودرو را با قیمت پایین‌تر بخرد، قطعاتی که با قیمت پایین‌تر عرضه می‌شود قطعا اصلی نیستند و کیفیت لازم را ندارند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، محمدحسن گرمان در یک نشست خبری با تشریح اقدامات صورت گرفته در شرکت مدیران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش، اظهار کرد:با توجه به افزایش سهم مدیران خودرو در بازار خودرو خدمات پس از فروش در این شرکت جایگاه ویژه ای پیدا کرد و اکنون تعداد نمایندگان در حوزه خدمات پس از فروش به 116 رسیده است.

وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی ما رضایت مشتری است، گفت: آن چه که در بخش خدمات اهمیت دارد تامین قطعات یدکی است که در این زمینه شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو با شرایط خوبی روبه رو است و این در شرایطی است که اغلب شرکت‌ها در حوزه تامین قطعات با مشکل روبه رو هستند.

شرکت خدمات پس از فروش مدیران

به گفته او 240 کانتینر قطعات یدکی طی  3 ماه به مجموعه خدمات پس از فروش وارد شده است.

گرمان با بیان اینکه پیش‌‌تر با مشکل نقل و انتقال پول روبه رو بودیم و در حال حاضر این مسائل را پشت سر گذاشته‌ایم؛ تاکید کرد:با توجه به همکاری که با شریک خارجی داشتیم به راهکارهایی برای رفع مشکل رسیدیم تا گرفتار مسائلی که کشور با آن روبه رو است نشویم.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در پاسخ به سوالی درباره دلیل گران بودن قطعات یدکی مدیران خودرو تصریح کرد:امکان ندارد کسی بتواند قطعات یدکی اصلی مدیران خودرو را با قیمت پایین تر بخرد، قطعاتی که با قیمت پایین‌تر عرضه می‌شود قطعا اصلی نیستند و کیفیت لازم را ندارند.

وی با بیان اینکه هیچ‌گاه تمایلی به افزایش قیمت نداشته‌ایم، اضافه کرد:اتفاقاتی مانند افزایش قیمت دلار  موجب بالا رفتن قیمت قطعات شد به طوری که هر محموله ای که وارد کردیم نسبت به موجودی قبلی افزایش قیمت داشته است چرا که ارز نیمایی افزایش قیمت داشته است.

گرمان در ادامه با بیان اینکه به لحاظ سطح تکنولوژی هر نمایندگی اجازه تعمیر هر ماشینی را ندارد، تصریح کرد:در مورد خودروهای جدید نماینده‌های محدودی اجازه تعمیر دارند .

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو درباره زمان خواب خودرو در تعمیر‌گاه‌های این شرکت گفت:در شرایط فعلی 95 درصدی خودروهای مراجعه کننده به نمایندگی‌های این شرکت در کمتر از دو روز ترخیص می شوند اما خودروهایی که در نمایندگی ها متوقف می شوند باید بر اساس قانون کمتر از 5 روز ترخیص شوند.

وی به کاهش زمان امدادرسانی جاده ای به عنوان یکی از برنامه های این شرکت اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر میانگین زمان امدادرسانی مدیران خودرو 43 دقیقه بوده اما برنامه داریم که با توسعه ناوگان، این زمان را کاهش دهیم.

 گرمان همچنین گفت: مشتریان این شرکت از سه طریق حضوری، تلفن 02147651 و مراجعه به وب سایت شرکت، امکان دریافت خدمات را خواهند داشت.

وی از رونمایی از اپلیکیشن انحصاری مدیران خودر در آینده نزدیک و امکان رزرو اینترنتی، درخواست قطعه و امداد نیز خبر داد و اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، این اپلیکشین در ابتدا برای تلفن‌های همراه اندروید راه اندازی می‌شود و گوشی‌های هوشمند iOS باید از نسخه وب اپلیکشین مدیران خودرو استفاده کنند.

گرمان با بیان اینکه مدیران خودرو به منظور کسب رضایت بیشتر مشتری، پروژه Follow Up را آغاز کرده که 48 ساعت پس از ترخیص خودروی مشتری از نمایندگی، در خصوص رضایت وی از خدمات ارائه شده سوال‌هایی می‌شود، تاکید کرد: این شرکت به صورت مداوم در حال تجهیز شبکه امداد جاده‌ای خود بوده که در حال حاضر 113 ام وی ام ایکس33 تجهیز شده به صورت 24 ساعته در شبکه آن فعال هستند.

شرکت خدمات پس از فروش مدیران

شرکت خدمات پس از فروش مدیران

شرکت خدمات پس از فروش مدیران

شرکت خدمات پس از فروش مدیران