۰ نفر

وفاداری در مردان؛ این مدل مردان اهل خیانت نیستند!

۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲
کد خبر: 682228
وفاداری در مردان؛ این مدل مردان اهل خیانت نیستند!

این روزها پیدا کردن آدم وفادار سخت شده است، به خصوص اگر بخواهیم درباره یک مرد وفادار صحبت بکنیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ وفادری در مردان،  با توجه به راحت تر شدن برقراری ارتباطات به لطف شبکه های اجتماعی شرایط وسوسه شدن مردها برای برقراری رابطه های خارج از ازدواج بیشتر شده است. به همین دلیل است که خیلی از این نوع روابط فقط در حد خیانت مجازی شکل میگیرند.

وقتی که شما در یک رابطه جدی قرار دارید، طبیعی است که اولین چیزی که از همسر خود میخواهید وفاداری است. اما این چیزی نیست که شما بتوانید طی یکی دو هفته و یا حتی طی یکی دو ماه به آن پی ببرید.

وفادری در مردان: وفاداری در زندگی مشترک یکی از اصول اساسی است. اگر زن و مرد نتواند به هم وفادار باشند نمی توانند زندگی مشترک خود را حفظ کنند. به خصوص مقوله وفاداری در مورد مردان بیشتر جای بحث دارد. همه مردان نمی توانند شوهران وفاداری باشند. بنابراین هر زنی آرزو دارد همسرش مرد وفادار باشد. در حالی که هیچ راهی برای تضمین صد در صد وفاداری یک مرد وجود ندارد، اما مرد وفادار ویژگی های خاصی دارد که زنان باید به آن توجه کنند. در بخش خانواده و زناشویی مهم ترین ویژگی مردان وفادار بررسی شده است.


در این زمینه بخوانید؛

چرا بعضی مردان متاهل به دنبال معشوقه هستند؟

 چطوری بفهمیم که یک مرد وفادار است؟

در خصوص ویژگی وفادری در مردان باید گفت ممکن است در اطرافیان خود دیده باشید که یک زوج بعد از چندین سال زندگی  مشترک بخاطر خیانت مرد از یکدیگر طلاق گرفته اند. اما آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که چه چیزی باعث شده است آن زن زودتر از اینها به بی وفایی شوهر خود پی نبرده باشد؟

حقیقت این است که هیچ راه حل جادویی ای برای شناسایی مردان وفادار وجود ندارد. شما باید بتوانید با کمک یک سری از خصوصیات فردی و نشانه ها به وفاداری مردتان پی ببرید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با نشانه های مردان وفادار آشنا شوید.

 شما را در اولویت قرار میدهد

یکی از نشانه های وفاداری در مردان این است که وقتی که یک مرد خواسته های شما را در اولویت قرار میدهد نشان دهنده این است که برای شما اهمیت زیادی قائل است. اگر شریک زندگی شما آنقدر خودخواه است که اصلا به خواسته های شما توجهی ندارد نمیتوان توقع وفاداری از او داشت. به محضی که نیازهایش برطرف نشود به فکر خیانت کردن به شما می افتد. یک مرد وفادار دربرابر خواسته های شما از خودگذشتگی میکند زیرا چیزی که برای او اهمیت دارد خوشحالی شما است.

استاد مسائل عاطفی است

از دیگر ویژگی های وفاداری در مردان این است که وقتی پای مسائل احساسی در میان باشد او خبره این کار است. همیشه سعی میکند تا از لحاظ عاطفی شما را تامین کند. دغدغه اش این است که همیشه شما خوشحال و راضی باشید. مردان وفادار از خوشحالی همسر خود انرژی میگیرند و اگر احساس کنند که همسرشان از لحاظ عاطفی بهم ریخته است هر طور که شده است سعی میکنند حال او را بهتر کنند.

 مثل کوه پشت شما ایستاده است

متقن ترین نشانه وفاداری در مردان این است که امروزه بسیاری از مردها از پیشرفت و استقلال همسرشان میترسند. وقتی یک زن مستقل شود مرد دیگر احاطه کاملی بر روی او ندارد. آن ها سعی میکنند با اهمیت ندادن به موفقیت های همسرشان آنها را همیشه در موضع ضعف قرار دهند. اما یک مرد وفادار اینگونه نیست. او نه تنها از موفقیت های شما خوشحال میشود بلکه حتی از شما حمایت نیز میکند.

 هیچ وقت زیر قولش نمیزند

ویژگی دیگر وفاداری در مردان این است که اگر بگوید که کاری را انجام میدهد، حتما آن را انجام میدهد. اگر به شما میگوید که آخر هفته قرار است به فلان جا بروید مطمئن باشید که لحظه آخر آن را کنسل نمیکند. او شما را نمی پیچاند و اگر هم اتفاق خاصی بیفتد مطمئن باشید که برای شما جبران میکند.

یکی از نشانه های وفاداری در مردان این است که هیچگاه به شما قولی نمیدهد که نتواند به آن عمل کند. اگر دیدید که شوهر شما دائما با بهانه های مختلف بدقولی اش را توجیه میکند مطمئن باشید که از اهمیت زیادی برای او برخوردار نیستید.

 چشم چرانی نمیکند

چشم چرانی کردن مردان میتواند نشانه خوبی برای سنجش وفاداری آنها باشد. مردان وفادار وقتی که با شما سرقرار هستند دائما به اطراف نگاه نمیکنند. آنها تمام حواسشان به شما است. در چشم او شما جذاب ترین دختر دنیا هستید و شما را همانطور که هستید میپسندد. نیازی نیست نگران این باشید که یک دختر خوشگل تر از شما توجهش را جلب کند و از این لحاظ احساس امنیت میکنید که نباید از این ویژگی وفاداری در مردان غافل شوید.

 دائما از شما خبر میگیرد

دلچسب ترین ویژگی وفاداری در مردان این است که زمانی که یک مرد دائما نگران حال شما است میتواند نشانه خوبی برای پی بردن به وفاداری او باشد. اگر چند ساعت از شما بی خبر باشد به شما پیام میدهد و احوالتان را میپرسد. اگر مریض شوید تمام دغدغه اش شما هستید و سعی میکند هرطور که شده است حال شما را بهتر کند. اگر لازم باشد آشپزی خواهد کرد حتی اگر چیز زیادی بلد نباشد.

 به رابطه تان اهمیت میدهد

این ویژگی وفاداری در مردان بسیار قابل اهمیت است که یک مرد وفادار رابطه اش را با شما جدی میگرد. او همیشه به دنبال این است که چطور رابطه تان را بهبود ببخشد. بر روی نقاط ضعف آن کار میکند، هیچگاه به شما بی احترامی نمیکند زیرا برای رابطه اش با شما ارزش قائل است. اگر کسی پشت سر شما و رابطه تان بدگویی کند، او از شما دفاع خواهد کرد. یکی از نشانه های مردی که خیانت نمیکند این است که او نه تنها به پیشرفت و سلامت رابطه تان اهمیت میدهد، بلکه سعی میکند به همه نشان دهد که از رابطه با شما لذت میبرد.

 به دنبال جلب اعتماد شما است

وقتی که یک مرد به دنبال رابطه طولانی مدت با شما باشد تمام سعی اش را میکند تا اعتماد شما را جلب کند. او هیچ وقت کاری نمیکند که شما به وفاداری اش شک کنید این نیز یکی از نشانه های وفاداری در مردان است.

    او هیچ وقت موبایلش را از شما مخفی نمیکند

    دوستانش را به شما معرفی میکند

    اگر از او درباره چیزی توضیح بخواهید صراحتا به شما راستش را میگوید

    مسائل شخصی اش را از شما پنهان نمیکند

    به شما میگوید که کجا میرود و با چه کسانی بیرون میرود

تشنه محبت نیست

یکی از دلایل خیانت مردان کمبود محبت است. اصولا مردانی که تشنه محبت هستند همیشه به دنبال این هستند که توجه دیگران را به خودشان جلب کنند. یکی از نشانه های مردی که خیانت نمیکند این است که توجه و محبت شما برای او کافی است و در واقع یکی از نشانه های وفاداری در مردان به دنبال این نیست که با زبان بازی با دیگران خودش را در دل آنها جا کند. اگر هم نیاز به محبت داشته باشد آنرا از شما طلب  میکند و صراحتا به خود شما میگوید.

سیاست های زنانه-عشق-زندگی مشترک

 عروسک خیمه شب بازی او نیستید

احساسات شما را بازیچه دست خودش قرار نمیدهند. یکی از علائم وفادری در مردان این است که مردان وفادار همیشه سعی میکنند که در نهایت احترام با شما رفتار کنند و اصلا به فکر سواستفاده از شما نیستند

خانم هایی که قصد ازدواج دارند یا کسانی که ازدواج کرده اند و بنا به دلایلی به شوهرشان شک کرده اند ، مدام از خودشان می پرسند نشانه های مرد وفادار چیست. چه رفتارهایی شک برانگیز است ؟ یک شوهر وفادار چگونه رفتار می کند و در مقابل آن یک شوهر خیانت کار چه ویژگی هایی دارد و چگونه رفتار می کند ؟ آیا نشانه هایی که به عنوان نشانه های وفاداری در مردان می شناسیم برای همه یکسان است یا در افراد مختلف فرق می کند؟

او به زنان احترام می گذارد

ویژگی های وفاداری در مردان، مردی که به طور کلی به جنس مخالف احترام می گذارد، کمتر تمایل دارد که هر زن را به عنوان یک شیء ببیند. مردی که به زنان احترام می گذارد به دنبال این نیست که از آن ها سوءاستفاده جنسی یا عاطفی کند. او به زنی که علاقه پیدا کند تا آخر عمر به او وفادار می ماند.

او از نظر عاطفی باهوش است

از دیگر ویژگی های وفاداری در مردان، هوش هیجانی پیش‌بینی‌کننده بزرگی برای وفادار ماندن یا نبودن یک مرد است. چگونه EQ یک مرد را بدانیم؟ توجه داشته باشید که آیا او قبل از عمل فکر می کند و چگونه حالات دیگران را درک می کند. این به سادگی هوش هیجانی او را نشان می دهد.

او به حرفش عمل می کند

این ویژگی ویژگی های وفاداری در مردان را نادیده نگیرید ، مردی که به حرفش عمل می کند وفادار است. زیرا قول و عمل او یکسان است. بنابراین اگر به زنی قولی بدهد به آن وفادار می ماند. به علاوه مردی که حرف و عملش یکسان است هر زنی به او اعتماد می کند.

او نیاز به جلب توجه ندارد

ویژگی های وفاداری در مردان، مردی که نیاز به جلب توجه ندارد، می تواند مرد وفادار باشد. زیرا چنین مردی نیازی نمی بیند که تا توجه همه زن ها را به خودش جلب کند. به علاوه مردی که می خواهد توجه زنان را به خود جلب کند و برای آن ها جلوه گری کند، نمی تواند مرد قابل اعتماد باشد یا به تعهد خود عمل کند.

او به خودش باور دارد

نشانه وفاداری در مردان، مردی که به خودش باور دارد در شرایط سخت زندگی با ثبات عمل می کند. مواقعی که او شغل خود را از دست می دهد یا با بحران های مالی رو به رو می شود، او ثبات خود را از دست نمی دهد و با اعتماد به نفس تلاش می کند اوضاع را تغییر دهد.

 او شیطان صفت نیست

ویژگی های وفاداری در مردان، او فرد شیطان صفت نیست. تلاش نمی کند تا با شیطنت و فریب قلب زنی را به دست آورد. زندگی خود را نیز با فریبت و نیرنگ اداره نمی کند. چنین مردانی می تواند نسبت به همسر خود وفادار باشد.

او سپاسگزار است

ویژگی های وفاداری در مردان، مردی که از زندگی خود قدردانی می کند، احساس رضایت می کند که او را وفادار نگه می دارد. او همیشه به این فکر نمی‌کند که این کافی نیست، من به چیزهای بیشتری نیاز دارم، بنابراین او به دنبال چیز بهتری نخواهد بود یا به دنبال زنان بهتری نیستند.

 او قوی است

ویژگی های وفاداری در مردان، به جای نادیده گرفتن مشکلات و اجازه دادن به احساسات منفی، او تلاش می کند مشکلات را حل کند. او هیچ وقت ناامید نمی شود و عقب نشینی نمی کند. بلکه همیشه نگرش مثبت دارد و با مثبت نگری مسائل را حل می کند.

وفاداری و خیانت

درخصوص نشانه های وفاداری در مردان صرف نظر از هر شرایط روحی و اقتصادی که افراد تجربه می کنند، خیانت کار ناپسندیده ای است. هیچ شرایطی نیست که به شما اجازه بدهد بتوانید به خیانت فکر کنید. ازدواج در همه ادیان امر مقدسی به شمار می رود و خیانت ، بی حرمتی کردن به این موضوع است.

این را همیشه در نظر داشته باشید که یکی از بدترین لحظه هایی که ممکن است هر کس در زندگی اش تجربه کند این است که متوجه خیانت همسرش بشود. مشکلات روحی و روانی که به دنبال خیانت شریک زندگی برای شخص ایجاد می شود ممکن است تا سال ها برای او باقی بماند. شناخت نشانه های مرد وفادار به شنا کمک می کند تا بتوانید خیانت را تشخیص بدهید.

از طرف دیگر ، بازگرداندن اعتماد از بین رفته شریک زندگی کار بسیار دشواری است. خیانت تصویر ذهنی شما را در پیش شریک زندگی تان نابود می کند . کسی که یک بار خیانت را تجربه کرده باشد ، در ادامه زندگی بسیار محتاط تر خواهد بود و به سختی اعتماد خواهد کرد.

سوالات متداول

 آیا یک مرد همیشه وفادار خواهد ماند؟

در خصوص وفاداری در مردان ممکن است یک مرد در ابتدای رابطه بسیار وفادار باشد و شما تمامی نشانه های وفاداری را در او دیده باشید. اما این موضوع تضمینی برای ادامه زندگی مشترک نمیدهد. بلکه شرایط مختلف زندگی میتواند باعث شود که یک مرد به سمت خیانت برود.

 نشانه های وفاداری در مردان کدام ها هستند؟

 اهمیت دادن به رابطه، بدقولی نکردن، اهمیت به مسائل عاطفی، چشم چرانی نکردن و… همگی از مواردی هستند که میتوانید با استفاده از آنها به وفاداری یک مرد پی ببرید.

حفظ عشق-زندگی مشترک وفاداری

سخن پایانی

همانطور که در ابتدای متن گفتیم تشخیص وفاداری در مردان به این سادگی ها نیست. ممکن است یک مرد تمامی نشانه هایی که گفتیم را در ابتدای یک رابطه داشته باشد ولی بعدها در رابطه مشکلاتی بوجود بیاید که باعث شود مرد خیانت کند. بنابراین به عنوان یک زن نباید تصور کنید که یک مرد اگر در ابتدای رابطه خیانت نکند، هیچگاه خیانت نخواهد کرد. اگر احساس میکنید که همسرتان تغییر کرده است و یا به خیانت او شک کرده اید بهتر است با یک مشاور خیانت در این باره صحبت کنید. در جلسات مشاوره خیانت به شما کمک میشود تا مشکلات را بصورت ریشه ای بررسی کنید و هنوز که دیر نشده است برای پیشگیری از خیانت همسرتان اقدام کنید.