۰ نفر

دختربچه‌ای برای نجات جان گوسفند، جان خود را از دست داد

۲۷ فروردین ۱۳۹۹، ۲۳:۰۰
کد خبر: 431709
دختربچه‌ای برای نجات جان گوسفند، جان خود را از دست داد

مسوول آتش نشانی شاندیز از فوت دختربچه ۹ساله در روستای فرح آباد این شهرستان به علت نجات جان گوسفند از استخر آب خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، جواد جواهری بیان کرد: طی عملیاتی که در ساعت ۱۵ بعد از ظهر امروز ۲۷ فروردین انجام شد، جسد دختربچه ۹ ساله‌ای که به علت سقوط در استخری باعمق ۳ متر در جاده سوران روستای فرح آباد شاندیز فوت شده بود بعد از ۲ ساعت جست‌وجو پیدا شد.

وی گفت: این اتفاق زمانی رخ داد که دختربچه مشغول بازی با یک گوسفند بود و پدرش که چوپان بوده در پایین‌تر مشغول چرای گوسفندان بوده است. 

مسوول آتش نشانی شاندیز افزود: هنگام بازی، گوسفند به داخل استخری با عمق ۳ متری که در همان حوالی بوده سقوط می‌کند و دختربچه نیز برای نجات جان گوسفند به داخل استخر می‌رود، ولی به دلیل آنکه آب استخر برای شست‌وشوی احشام و گوسفندان استفاده می‌شد کدر بوده، آب آن نیز از شفافیت و زلالی برخوردار نبوده، تشخیص عمق درست استخر برای دختربچه مشخص نبوده و او برای نجات جان گوسفند داخل استخر می‌رود و به علت خفگی در آب فوت می‌شود.

جواهری ادامه داد: به دلیل عمق و مساحت زیاد استخر، تیم عملیاتی آتش نشانی از بیل مکانیکی برای کانال‌کشی استفاده کرد و بعد از هدایت آب به زمین‌های مجاور، پس از ۲ ساعت و نیم عملیات جستجو، جسد بی‌جان دختربچه پیدا شد.