۰ نفر

سرقت خونین از یک طلافروشی

۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۳:۰۴
کد خبر: 423390
سرقت خونین از یک طلافروشی

شامگاه دوشنبه یک سارق مسلح اقدام به سرقت از یک طلافروشی در دزفول کرده که در این حادثه صاحب طلافروشی به ضرب گلوله کشته شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، دقایقی پیش یک مغازه طلافروشی در خیابان امام خمینی دزفول مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت.

به گفته شاهدان عینی و کسبه محل، سارق مسلح با یک دستگاه خودروی پژو پارس سفید پس از سرقت مقادیری طلا از صحنه جرم متواری شد.

در این حادثه صاحب مغازه طلافروشی مورد اصابت گلوله سارق قرار گرفت و به بیمارستان آیت الله نبوی دزفول منتقل شد اما به دلیل شدت جراحات درگذشت.

دقایقی پس از حادثه، مأموران پلیس برای بررسی ابعاد این سرقت در محل حضور یافتند.

همچنین جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان ضمن تشریح جزئیات سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شهرستان دزفول، گفت: سارق تحت پیگرد قضائی قرار دارد.

سید محمد صالحی از یک مورد سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در خیابان امام خمینی (ره) دزفول خبر داد و اظهار کرد: این حادثه شامگاه دوشنبه رخ داده است.

سردار صالحی با بیان اینکه این سرقت مسلحانه توسط یک سارق تحت عنوان خریدار با مراجعه به مغازه به وقوع پیوسته است، گفت: سارق با استفاده از یک اسلحه کمری اقدام به شلیک گلوله به صاحب طلافروشی می‌کند و مقادیری طلا سرقت می‌کند که متأسفانه در این بزه مالک طلافروشی فوت می‌کند.

وی تصریح کرد: در پی تماس‌های مردمی با سامانه ۱۱۰پ لیس در کمترین زمان ممکن در صحنه حاضر و یک قبضه سلاح کلت کمری کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان عنوان کرد: با توجه به سرنخ‌های به دست آمده سارق برای شناسایی و دستگیری در دستور کار پلیس قرار دارد و نیروی انتظامی از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.