۰ نفر

انگیزه عجیب شیطان در شکار زنان تهرانی

۱۶ دی ۱۳۹۸، ۳:۱۶
کد خبر: 407467
انگیزه عجیب شیطان در شکار زنان تهرانی

راننده ارابه شیطان که زنان تهرانی را هدف نیت شوم خود قرار داده است، دفاعیات عجیبی دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، پسر جوان در شکست عشقی اش برای انتقام گیری به سراغ زنان مسافر می رفت و با تهدید در خودروی پژو 405 سفید رنگ دست به اقدامی شوم می زد.

مرد شیطان صفت روز نخست دستگیری به اقدام شومش اعتراف کرد ولی در روز دادگاه منکر حرف هایش شد.

نخستین شکایت

چندی قبل زن جوانی در منطقه شهریار منتظر تاکسی بود تا از شهریار به تهران بیاید که یک خودروی پژو 405 سفید رنگ که چند مسافر سوار بر خودرویش بود، جلوی پای زن جوان توقف کرد.

این زن با توجه به حضور مسافر زن و مرد در داخل خودرو و مقصد راننده که به سمت تهران بود سوار بر خودرو شد. همه چیز عادی به نظر می رسید و مسافرانی که داخل خودرو بودند یکی پس از دیگری در محل هایی که می خواستند از خودرو پیاده شدند و در نزدیکی تهران، فقط زن جوان و راننده داخل خودرو بودند.

رفتارهای راننده که مرد جوانی بود عادی به نظر می رسید که ناگهان مسیرش را تغییر داد و به سمت جاده خاکی رفت، زن جوان شوکه شده بود و هرچه اعتراض کرد جوابی از راننده جوان نشنید تا این که خودرو در مسیر خاکی توقف کرد.

راننده شیطان صفت قصد داشت نیت شوم خود را به اجرا بگذارد که در یک درگیری در اجرای نقشه اش ناکام ماند و پا به فرار گذاشت.

طعمه شیطان

روز ۱۲ آذر زنی 30 ساله که شهلا نام دارد سراسیمه خود را به پلیس آگاهی تهران رساند و از راننده ای شیطان صفت که خودروی شیشه دودی داشت شکایت کرد.

زن جوان در پلیس آگاهی تهران گفت : من ساکن شهریار هستم. دیروز به خاطر انجام کارهای اداری می خواستم به تهران بیایم .به همین دلیل به ایستگاه تاکسی ها رفتم تا سوار تاکسی شوم. اما همان موقع راننده یک پژو دودی که آرم تاکسی را روی خودرواش چسبانده بود ادعا کرد کرد تاکسی هستم .من که حرفش را باور کرده بودم سوار خودروی او شدم. اما راننده قوی هیکل گفت بهتر است روی صندلی جلو بنشینم تا بتواند سه مسافر مرد را نیز در صندلی عقب سوار کند. من سوار خودرو شدم و به سمت میدان آزادی حرکت کردیم. در بین راه می خواستم به سمت سهروردی بروم که راننده گفت مرا می رساند. زیر پل سنایی هنگامی که همه مسافرها پیاده شده بودند، راننده ناگهان تغییر مسیر داد. من به او گفتم پیاده می شوم اما یک باره شروع به فحاشی کرد و دستش را روی گلویم گذاشت و مرا از روی صندلی بلند کرد .

لحظه های وحشت

زن جوان که از به یاد آوردن صحنه های دلهره آور در ارابه شیطانی پسر جوان به گریه افتاده بود، ادامه داد: داشتم خفه می شدم و دست‌هایم شل شده بود که پسرجوان گلویم را رها کرد.او مرا کتک زد و مقنعه ام را کشید و می خواست مرا آزار دهد که مقاومت کردم و به شدت کتک خوردم .

این زن گفت: من منتظر بودم تا راننده خودروهای عبوری متوجه ماجرا شوند و به کمک من بیایند اما شیشه های پژو دودی بود و کسی مرا ندید.

یک زن به سمت خودرو آمد و من به شیشه کوبیدم اما او متوجه حضور من در خودرو نشد تا این که راننده یک پراید در کنار پژو توقف کرد. من با انگشتری که در دست داشتم به شدت به شیشه کوبیدم که شیشه شکست. همان موقع راننده پراید که می خواست کمکم کند از خودرواش پیاده شد اما راننده شیطان صفت به دروغ گفت شوهر من است که با هم اختلاف خانوادگی داریم .راننده پراید برای کمک به من دچار تردید شده بود که با گریه از او کمک خواستم و گفتم در تله مرد قوی هیکل گرفته شده ام. من با لگد شیشه خودرو را شکستم و کیفم را از دست راننده گرفتم و خودم را به بیرون پرتاب کردم .همان موقع راننده پژو که دستش رو شده بود به سرعت فرار کرد و من توانستم شماره پلاک ماشین او را بردارم.

وی گفت: بعد از این ماجرا متوجه شدم مرد شیطان صفت، آرم قلابی تاکسی روانی را روی خودروی خود نصب کرده بود.

طعمه های شیطان

با شکایت زن جوان، پلیس به بررسی پرداخت و دریافت چند زن دیگر نیز با شماره پلاک مشابهی در یک پژو دودی گرفتار شده بودند. با به دست آمدن این سرنخ تحقیقات وارد مرحله تازه‌ای شد و کارآگاهان پی بردند راننده شیطان صفت با دستکاری پلاک خودرویش چند زن را هدف نیت شوم خود قرار داده که یکی از قربانیان نیز استاد یک دانشگاه بود که در ارابه شیطانی مرد قوی هیکل گرفتار شده و وی پس از سرقت کیف زن جوان او را آزار داده و گریخته بود.

شاکی دیگر نیز یک پیرزن ۶۰ ساله بود که به تله این مرد افتاده بود.

دستگیری مرد شیطان صفت

تجسس های پلیسی برای دستگیری راننده شیطان صفت ادامه داشت تا این که چند روز بعد تیمی از ماموران گشت کلانتری 135 آزادی در حال گشت زنی به خودروی پژو 405 سفید رنگ که پلاک خودرویش دستکاری شده بود، مشکوک شدند و دستور ایست برای راننده صادر شد.

راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس به مسیر خود ادامه داد و با افزایش سرعت و حرکات مارپیچ سعی بر فرار از دست ماموران داشت که پس از یک تعقیب و گریز 10 دقیقه ای، تیم پلیسی موفق به توقیف خودروی مرد مرموز شدند.

ماموران با استعلام پلاک و مشخصات خودرو از مرکز پیام پلیس پی بردند که یک خودرو با مشخصات پژو 405 سفید رنگ در فهرست دستگیری پلیس قرار دارد.

بدین ترتیب راننده که جوان 27 ساله ای است، دستگیر شد. این مرد ابتدا خود را بی گناه می دانست اما وقتی در اداره پلیس پیش روی یکی از طعمه هایش قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد.

پسر جوان در اداره پلیس آگاهی تهران گفت: چندی قبل با یک دختر جوان آشنا شدم و خیلی زود به او علاقه مند شدم اما پس از مدتی متوجه شدم او به من خیانت کرده است و به همین دلیل تصمیم به انتقام گرفتم.

وی افزود: برای این که کسی به من شک نکند، طعمه هایم را با برنامه ریزی سوار می کردم که آخرین مسافر در مقصد گفته شده باشد و با استفاده از فرصتی که دیگر مسافران در مسیر از خودرو پیاده شده بودند نقشه ام را اجرا می کردم.

در دادگاه

با توجه به افزایش طعمه ها، پرونده برای تحقیقات مقدماتی به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد .

در جلسه تحقیق که دیروز پشت درهای بسته و غیرعلنی برگزار شد، یکی از شاکی ها که زن ۶۰ ساله ای بود به تشریح شکایتش پرداخت و گفت : من به عنوان مسافر سوار خودروی پسر جوان شدم .اما او در منطقه ای خلوت بدون توجه به التماس هایم مرا آزار داد .او تهدیدم کرد اگر از او شکایت کنم مرا خواهد کشت و جسدم را به چاهی در چیتگر که قبلا نیز جسد یک قربانی را به داخل آن انداخته می اندازد.

زن سالخورده ادامه داد : من نمی دانم حرف های او واقعیت داشت یا برای تهدید من ، چنین ماجرایی مطرح کرد.

دومین شاکی نیز که در منطقه تهرانسر به دام وی افتاده بود به تشریح ماجرا پرداخت . سومین زن حاضر در جلسه تحقیق نیز شهلا بود که توانسته بود از دام شیطانی راننده فرار کند.

با پایان اظهارات سه شاکی حاضر در دادگاه ، متهم که پسر 27 ساله ای است در جایگاه ویژه ایستاد و در حالی که روز دستگیری در اداره پلیس آگاهی تهران به اقدام شومش اعتراف کرده بود، ادعا کرد زنان جوان را آزار نداده و بی گناه است.

بنا به این گزارش، با پایان تحقیقات قاضی دادگاه و شناسایی شاکی های احتمالی دیگر این پرونده ،مرد شیطان صفت به زودی در دادگاه محاکمه می شود.

توصیه کارشناس

بی اعتمادی به راننده های خودروهای شخصی

سرهنگ بازنشسته احسانی فر رئیس سابق اداره 16 پلیس آگاهی تهران

باید این را باور کنیم برخی از بیماران اجتماعی در قالب انسان های معمولی کنار مردم زندگی می کنند که بسیار آمادگی ارتکاب جرایم را دارند.

این نوع مجرمان به ابتکارات زیادی هم دست می زنند و با باورهای طعمه هایشان دسیسه چینی می کنند.

مسافرکش های شخصی، همگی انسان های خوب و خانواده دوستی هستند اما این دلیلی نمی شود مسافران به ویژه زنان جانب احتیاط را مدنظر قرار ندهند.

یک زورگیر یا یک باند مخوف زورگیری به راحتی می تواند در قالب مسافرکش به دزدی از مسافر نگون بخت دست بزند و همین شرایط برای مردان بیمار جنسی هم صدق می کند کافی است پشت فرمان خودروی شخصی بنشیند و به سوار کردن زنان به عنوان مسافر دست بزند.

حالا برخی از زنان که کمی هوشیار هستند اگر خودروی شخصی مسافر زن نداشته باشد سوار نمی شوند یا اگر خالی از مسافر باشد سوار این خودروها نمی شوند اما مجرمانی هستند که در توطئه هایشان همین احتیاط های زنان را مدنظر قرار می دهند یعنی این که یا یک زن بی خانمان یا فراری یا معتاد همراه خود می برند یا با پوشش زنانه یک همدست مرد سعی در گمراهی مسافر زن دارند یا این که چیدمان مسافرانشان را طوری طراحی می کنند که آخرین مسافر آن ها زن باشد تا بتوانند دسیسه شان را اجرایی کنند.

از این رو بهتر است زنان و حتی مردان تنها از سوار شدن به خودروهای شخصی پرهیز کنند و درصورتی سوار خودروهای مسافرکش شخصی شوند که بیش از یک نفر باشند و همراهشان دوستی آشنایی یا عضو خانواده و فامیلی هم باشد تا رانندگان از تعدی به آن ها خودداری کنند.