۰ نفر

کور شدن در دوئل عشقی بر سر یک دختر

۸ دی ۱۳۹۸، ۴:۵۱
کد خبر: 405433
کور شدن در دوئل عشقی بر سر یک دختر

رازگشایی از پرونده کور شدن پسر جوان طی درگیری دسته جمعی بر سر یک دختر به ایستگاه قسامه رسید .

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، پسران ۲۷ ساله ای به نام مهدی که از ناحیه چشم راست به شدت آسیب دیده بود به پلیس آگاهی تهران رفت و گفت : مدتی قبل با پسر همسایه مان به نام سامان بر سر یک دختر درگیر شدم .او به دختر مورد علاقه من متلک گفته بود که به او تذکر دادم اما سامان مرا تهدید به مرگ کرد.

وی ادامه داد: همان شب وقتی از محل کار به خانه برمی گشتم چند نفر که صورت هایشان را با پارچه پوشانده بودند به سمتم حمله کردند . آن ها مرا به شدت کتک زدند و یکی از آن ها با تفنگ به صورتم شلیک کرد که در این درگیری چشمم به شدت آسیب دید.

به دنبال شکایت این پسر سامان بازداشت شد اما ادعا کرد به مهدی حمله نکرده و ضارب را نمی شناسد.

پلیس به تحقیق پرداخت و چند شاهد شناسایی شدند اما شاهدان همگی گفتند چون چند مرد جوان صورت هایشان را پوشانده بودند نمی‌دانند چه کسی با تفنگ به چشم مهدی زده است .

در حالی که با گذشت زمان چشم مهدی نابینا شده بود پرونده لوث تشخیص داده و برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا مراسم قسامه برگزار شود .

دیروز مهدی در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من شک ندارم سامان و دوستانش آن شب به من حمله کردند. او کینه مرا به دل گرفته و به همین دلیل هم مرا تهدید به مرگ کرده بود.

وی قسم خورد که سامان مسبب کوری اش بوده است و برای وی حکم قصاص چشم خواست.

قاتل