۰ نفر

حمله خونین مرد خشمگین به مدرسه دخترانه +عکس

۳ دی ۱۳۹۸، ۴:۵۰
کد خبر: 404247
حمله خونین مرد خشمگین به مدرسه دخترانه +عکس

دو مرد که در جدال های جداگانه چشم‌های شان کور شده است، دیروز در دادگاه حاضر شدند و برای عاملان درگیری مجازات خواستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خراسان، نخستین قربانی که دیروز در صبح هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کیخواه و با حضور یک قاضی مستشار در جایگاه ویژه ایستاد و درخواستش را مطرح کرد، عبدا... ۴۰ ساله بود. این مرد که سرایدار یک دبستان در منطقه کهریزک بود ، هفدهم بهمن ماه سال ۹۷ به دنبال درگیری با پدر یکی از دانش آموزان مدرسه، چشم چپش را از دست داد و چشم راستش کم بینا شد .

وی دیروز در تشریح جزئیات ماجرا به قضات گفت : من سال هاست که سرایدار مدرسه هستم .زنگ تفریح بود و دانش آموزان در حیاط مدرسه بودند که یک باره جواد که پدر یکی از دانش‌آموزان بود در حالی که زنجیری در دست داشت وارد مدرسه شد .اوحال طبیعی نداشت و مدام فریاد می کشید .دانش‌آموزان از دیدن این مرد وحشت کرده بودند که به سمت من حمله ور شد و با زنجیر به چشمم کوبید .چشم چپم به حدی آسیب دید که پزشکان ناچار به تخلیه آن شدند. چشم راستم نیز آسیب دیده و می توانم تا ۲۰ سانتی متری را ببینم .

گذشت از قصاص چشم

وی ادامه داد :من یک پسر ۱۵ ساله و یک دختر ۱۰ ساله دارم . این ماجرا تأثیر بدی در روحیه دختر و پسرم گذاشته و دخترم به مشکل روحی مبتلا شده است .من هنوز هم علت این راکه جواد به من حمله ور شد و چشم مرا کور کرد نمی‌دانم.من می‌خواستم به زندان بروم و با او ملاقات کنم اما نشد .حالا هم از قصاص چشم گذشت می‌کنم .هر چند خانواده‌ام به گذشت راضی نیستند و از من خواسته اند تا تقاضای قصاص چشم را مطرح کنم، اما من نمی‌توانم چنین درخواستی را مطرح کنم تا یک نفر دیگر مانند من نابینا شود.به همین دلیل دیه می‌خواهم .

سپس متهم ۳۲ ساله روبه روی قضات ایستاد و جرمش را گردن گرفت.

وی گفت :من کارگر شهرداری بودم اما به شیشه معتاد شدم و کارم را از دست دادم .همسرم از من جدا شد و مادرم از دختر خردسالم نگهداری می‌کند .

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت : از سر کار به خانه برگشته بودم که با مستاجر مادرم روبه رو شدم. مستاجر مادرم یک زن جوان به نام الهه بود . دختر او با دختر من هم مدرسه‌ای بود و گاهی اوقات الهه دختر من و دختر خودش را به مدرسه می رساند. آن روز او به من گفت سرایدار مدرسه دخترش به او متلک گفته و برای او پیامک ارسال کرده است. من از شنیدن این حرف عصبانی شدم. وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود، ادامه داد: شیشه کشیده بودم و حال طبیعی نداشتم که زنجیر را برداشتم و به مدرسه دخترم رفتم. من نمی‌دانم چطور شد که با زنجیر به چشم سرایدار مدرسه کوبیدم. من واقعاً از این ماجرا پشیمان هستم و می‌دانم اشتباه بزرگی را مرتکب شده ام.
با پایان اظهارات این متهم قضات وارد شور شدند تا برای وی حکم صادر کنند .

حمله مرد ناشناس در پارک

دومین قربانی که دیروز در همین شعبه روبه روی قضات ایستاد مرد ۲۷ ساله ای به نام سعید بود.

وی شامگاه سوم آذر سال ۹۷ از سوی یک ناشناس در پارک جوانمردان مورد حمله قرار گرفت و چشم چپش را از دست داد.

وی به قضات گفت: آن شب من و دوستانم در پارک نشسته بودیم و با هم صحبت می کردیم که یک مرد ناشناس که ظاهری شبیه داعشی‌ها داشت ناگهان به سمت من حمله ور شد و با کاردی که در دست داشت به چشم چپم کوبید . مرد ناشناس می گفت : من به دو مردی که کمی آن طرف‌تر با لهجه با هم صحبت می کردند خندیدم و به همین دلیل مستحق نابینایی هستم.

وی ادامه داد: مرد ناشناس اشتباه می‌کرد و من هیچ کسی را مسخره نکرده بودم. مرد ناشناس بعد از این ماجرا بلافاصله فرار کرد و چشم چپم در بیمارستان تخلیه شد . تلاش پلیس نیز برای شناسایی متهم فراری بی نتیجه ماند و حالا که نزدیک به یک سال از این ماجرا گذشته است، امید دارم پلیس او را دستگیر کند. من برایش حکم قصاص چشم می خواهم .
با پایان اظهارات این قربانی قرار شد قضات برای این پرونده تصمیم گیری کنند.

درگیری خونین