۰ نفر

پراید یک نیسان آبی را از وسط تا کرد! +عکس

۲ دی ۱۳۹۸، ۲:۰۳
کد خبر: 403958
پراید یک نیسان آبی را از وسط تا کرد! +عکس

رییس پلیس راه استان اردبیل گفت: برخورد مرگبار خودرو پراید با وانت نیسان در روستای ساری قشلاق پارس آباد مغان یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ سید محمد صفوی روز یکشنبه افزود: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در جاده روستای ساری قشلاق شهرستان پارس آباد بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی و پلیس راه با حضور در محل مشاهده کردند این حادثه به علت برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و وانت نیسان روی داده است.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه راننده و سه سرنشین سواری پراید مجروح شده بودند، بیان کرد: مصدومان این حادثه توسط امدادگران به مراکز درمانی پارس‌آباد انتقال یافتند.

رییس پلیس راه استان اردبیل گفت: یکی از مصدومان این حادثه که زنی ۶۷ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

سرهنگ صفوی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ ناشی از سبقت غیرمجاز توسط راننده پراید اعلام شده است، افزود: پایبندی به اصول رانندگی ایمن تاکید و توصیه همیشگی پلیس است.

پارس‌آباد دومین شهرستان پرجمعیت استان در ۲۳۰ کیلومتری شمال اردبیل در مجاورت جمهوری آذربایجان واقع است.

تصادف