۰ نفر

کشف وانت چند میلیاردی در سیستان و بلوچستان

۲۶ آذر ۱۳۹۸، ۲:۴۰
کد خبر: 402449
کشف وانت چند میلیاردی در سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از انهدام باند بزرگ موادمخدر و کشف یک تن و ۸۰۰کیلوگرم تریاک در مرزهای جنوبی این استان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرتیپ‌دوم پاسدار محمد ملاشاهی روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در مناطق مرزی سراوان و میرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند بزرگ را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به درگیری مسلحانه مرزداران با قاچاقچیان در این عملیات در ۲ نقطه از نوار مرزی، تصریح کرد: برای انهدام این باند بزرگ موادمخدر چند تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، قاچاقچیان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت:جان برکفان این فرماندهی، پس از ساعاتی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان موادمخدر موفق شدند یک تن و ۴۰ کیلوگرم تریاک در منطقه مرزی میرجاوه و همچنین در منطقه مرزی سراوان ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، ۷۶۰ کیلوگرم تریاک و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات را کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های مجموعه مرزبانی در سال ۹۸ برخورد با قاچاق موادمخدر است، تصریح کرد: مرزداران این فرماندهی در راستای مبارزه با موادمخدر و برخورد با قاچاقچیان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و اجازه تجاوز به قانون‌شکنان و سودجویان را نخواهند داد.