۰ نفر

حادثه‌های رانندگی یک کشته و 3مصدوم داشت

۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۲۳:۵۷
کد خبر: 401914
حادثه‌های رانندگی یک کشته و 3مصدوم داشت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت :۲حادثه برون و درون شهری شرق استان سمنان یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، ناصر سلمانپور افزود : ساعت ۱۸ و ۵۳ دقیقه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پارس در کیلومتر ۴۰ محور شاهرود به میامی  حوالی روستای  فراش‌آباد روی داد .

 وی افزود: دراین حادثه یک خانم ۵۰ ساله فوت کرد و یک مصدوم  نیز پس از اقدامات نخستین کارشناسان پایگاه اورژانس جاده ای فراش آباد برای مداوای بیشتر با آمبولانس به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شد.

سلمانپور گفت: یک تصادف درون شهری با ۲ مصدوم نیز در شهر شاهرود رخ داد که مصدومان به بیمارستان اعزام گردیدند.

 معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود ادامه داد : کارشناسان اورژانس روز شنبه  ۳۰ ماموریت برون و دورن شهری برای خدمت رسانی به بیماران و مصدومان انجام دادند.

محور شاهرود - سبزوار از راه های پرتردد کشور است، هر ساله حدود ۲۰ میلیون رفت و آمد در این مسیر انجام شده و تعدادی حوادث رانندگی به وقوع می پیوندد. مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی دراین مرکز آماده است.