۰ نفر

جان باختن4نفر در رودخانه هراز

۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱:۰۷
کد خبر: 356070
جان باختن4نفر در رودخانه هراز

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل گفت: با اعزام تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر برای جست‌وجو و نجات چهار فرد غرق شده در رودخانه هراز متوجه شدیم که متأسفانه این افراد در رودخانه جان خود را از دست دادند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، جمشید نیک‌زاد عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به غرق شدن چهار فرد در رودخانه هراز، اظهار کرد: پس از تماس تلفنی و اطلاع‌رسانی دهیار روستای وانا در ساعت ۱۱ صبح امروز متوجه شدیم که زن ۲۴ ساله تهرانی در محوطه تونل وانا به رودخانه هراز سقوط کرد.

وی با اشاره به اعزام تیم‌های امدادی پایگاه‌های کهرود، گزنک و رینه به محل حادثه، افزود: این زن تهرانی به همراه خانواده در کنار رودخانه مشغول گرفتن عکس بوده و پس از سرخوردن به داخل رودخانه سقوط کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل با اشاره به این زمان جست‌وجو برای پیدا کردن زن تهرانی، گزارش حادثه دیگری از طریق سامانه ۱۱۲ اعلام شد، تصریح کرد: در دومین حادثه نوجوان ۱۰ ساله که به همراه خانواده خود در حاشیه پل وانا در حال استراحت بود به داخل رودخانه سقوط کرد همچنین با سقوط نوجوان ۱۰ ساله مادر این فرد برای نجات جان فرزندش به داخل رودخانه هراز رفت و جریان شدید آب مانع خروج او و فرزندش شد.

این مسؤول با بیان اینکه یکی از بستگان این نوجوان هم دل به رودخانه زد و غرق شد، یادآور شد: این فرد که دایی نوجوان 10 ساله بود به دلیل غرق شدن خواهر و خواهرزاده خود به کام رودخانه فرو رفت.

نیک‌زاد با اعلام جان باختن 4 فرد در هراز و اعزام تیم امداد و نجات پایگاه پلور، متذکر شد: با توجه به شدت زیاد جریان آب رودخانه تلاش‌های تیم امدادی، نیروهای محلی، دهیاری وانا و نیروی انتظامی کارساز نشد و تاکنون جسد خانم ۳۵ سال و برادرش به همراه پیکرهای نوجوان ۱۰ ساله و خانم ۲۴ ساله پیدا نشد.

وی گفت: همه تلاش‎ها و عملیات جستجو توسط تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر، نیروهای بومی و محلی ادامه دارد.