۰ نفر

واکنش جنجالی امید جهان به انتقاد از برگزاری کنسرتش / خب مردم ناراحت شن!

۲۸ دی ۱۴۰۱، ۲۳:۲۷
کد خبر: 696039
واکنش جنجالی امید جهان به انتقاد از برگزاری کنسرتش / خب مردم ناراحت شن!

برگزاری کنسرت امید جهان جنجال زیادی به همراه داشت.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ کنسرت امید جهان چند روز گذشته برگزار شد. کنسرت او اولین کنسرتی بود که از آخرشهریورماه اجرا شد و انتقادهای زیادی را به همراه داشت.

واکنش امید جهان به انتقاد از برگزاری کنسرتش؛ فحش بدید تا تخلیه شید

او در واکنش به سیل انتقادها نوشت: همتون دارید پول درمیارید پارتی می گیرید بعد اینجا میشید ادم خوبه ما که شغلمون موسیقی هست نون نخوریم اجاره خونه ندیم که مردم فحش میدم و ناراحت میشن خوب بشن صفحه رو میتونیستم ببندم ولی باز گذاشتم راحت باشید فحش بدید و تخلیه کنید خودتون رو....

واکنش جنجالی امید جهان به انتقاد از برگزاری کنسرتش / خب مردم ناراحت شن!

بیوگرافی امید جهان

امید جهان متولد بهمن ۱۳۶۰ در آبادان، خواننده است. زیر نام پدرش بصورت رسمی از ۲۳ سالگی وارد بازار موسیقی شد تا اینکه بعد از سال ها سبک جدیدی خود را پیدا کرد و حالا مجاز شده و کنسرت هم می دهد مادرش خانه دار و پدرش محمود جهان خواننده مشهور موسیقی محلی و بندری جنوبی، بازنشسته شرکت نفت بود که سال ۱۳۹۶ فوت کرد. با اینکه در آبادان متولد شده اما بزرگ شده بوشهر و تهران است و ۴ خواهر هم دارد.

مهاجرت امید جهان

امید جهان بعد از تلاش ناموفق برای مجوز دار شدن مدتی راهی کشور ارمنستان شد سپس چند سالی هم در تاجیکستان زندگی کرد و از آنجا فعالیت خود را ادامه داد. خرداد ۱۳۹۴ بود که امید جهان در ۳۴ سالگی اولین آلبوم مجوز دار خود بنام وایسا تند نرو را در سبک حال و هوای جنوبی با اشعاری محلی منتشر شد. 

اولین کنسرت امید جهان

این خواننده جنوبی ۱۹ دی ۱۳۹۴ توانست اولین کنسرت رسمی خود را در برج میلاد برگزار کند و حالا علاوه بر حضور در برنامه های سازمانی در تلویزیون هم حضور دارد.