۰ نفر

پلوسی: ترامپ بهت‌آور است

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۰:۳۳
کد خبر: 438784
پلوسی: ترامپ بهت‌آور است

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا باردیگر از عملکرد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور و ادعاهای اخیر وی در زمینه غلبه بر کرونا انتقاد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و از منتقدان «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور بار دیگر ترامپ را به بی کفایتی درغلبه بر کرونا با وجود 80 هزار کشته متهم کرد.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و از اعضای حزب دموکرات عصر سه شنبه به وقت تهران در گفت وگو با شبکه خبری «ام اس ان بی سی» گفت، این که ترامپ با بیش از 80 هزار کشته اعلام پیروزی بر ویروس کرونا میکند، بهت آور است.

وی با حمایت از حزب دموکرات آمریکا گفت که سرچشمه دموکراتها با واقعیت بوده و این نیاز آمریکاییها در مواجهه با بحرانهاست.

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز در روزهای گذشته ضمن طعنه زدن به دونالد ترامپ بابت اجباری شدن تست روزانه کرونا در کاخ سفید اعلام کرد، رئیس‌جمهور در حل بحران کرونا شکست خورده است.

 جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ (۱۳ آبان ۱۳۹۹) در ادامه انتقادهایش از عملکرد سیاست داخلی و خارجی دونالد ترامپ و دولتش، به عملکرد او در مقابله با ویروس کرونا تاخته است. بایدن در جدیدترین پیام‌های توئیتری خود به دستور تازه کاخ سفید به کارکنان این نهاد دولتی برای دادن تست روزانه ابتلا به کرونا اشاره و باز هم از کمبود انجام تست ابتلا به این ویروس در آمریکا گلایه کرده است.

معاون هشت ساله ریاست جمهوری آمریکا در دولت «باراک اوباما» نوشت: «به نظر می‌رسد که دونالد ترامپ و تیمش متوجه هستند که گرفتن تست (ابتلا به کرونا) چقدر برای ایمنی خودشان حیاتی است. خوب چرا آنها اصرار دارند که این کار برای مردم آمریکا اقدامی غیر ضروری است؟»