۰ نفر

فرانسه: راهپیمایی ۲۲بهمن، نمایش اتحاد ایرانی‌ها در برابر آمریکا بود

۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۴۳
کد خبر: 416305
فرانسه: راهپیمایی ۲۲بهمن، نمایش اتحاد ایرانی‌ها در برابر آمریکا بود

خبرگزاری فرانسه با اشاره به راهپیمایی گسترده مردم ایران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نوشته است که این حضور انبوه نمایش اتحاد ایرانی‌ها همزمان با تشدید تنش با آمریکا بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، روز سه‌شنبه خبرگزاری فرانسه هم مانند بسیاری دیگر از رسانه‌های جهان به پوشش مراسم راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و نوشت که این راهپیمایی جلوه اتحاد ایرانی‌ها در برابر آمریکا بود. 

این خبرگزاری نوشته است: «هزاران نفر از ایرانی‌ها روز سه‌شنبه در نمایشی از اتحاد همزمان با تنش‌های اوج‌گرفته با ایالات متحده، برای گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی تجمع کردند.»

این رسانه اشاره کرده است که حاضران در این راهپیمایی تصاویر امام خمینی (ره)، پرچم‌های ایران و دست‌نوشته‌هایی با شعار «مرگ بر آمریکا» و «تا آخر ایستاده‌ایم» به دست داشتند.

خبرگزاری فرانسه در گزارش خود به تحولات یک سال گذشته در ایران از جمله ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست آمریکا، پاسخ موشکی جمهوری اسلامی ایران به این اقدام تروریستی و همچنین انتخابات پیش رو در ایران اشاره کرده است.

گزارش خبرگزاری فرانسه در چندین رسانه دیگر از جمله شبکه «فرانس ۲۴» و شبکه صهیونیستی «آی ۲۴» هم بازتاب یافته است. علاوه بر این رسانه‌ها، امروز شبکه‌های روسی، روزنامه «واشنگتن‌پست»، خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، خبرگزاری «رویترز» و ده‌ها پایگاه خبری دیگری هم به انتشار خبر و گزارش در مورد این مراسم پرداخته‌اند.