۰ نفر

تست شخصیت؛ این چالش دست آدم های حریص و زیاده خواه را رو می کند!

۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۴۶
کد خبر: 706565
تست شخصیت؛ این چالش دست آدم های حریص و  زیاده خواه را رو می کند!

در تست شخصیت امروز میتوانیم خودمان و یا اطرافیانمان را محک بزنیم تا ببیینم چقدر طمع دارند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ تست شخصیت امروز مقوله زیاده خواهی طماع بودن را بررسی می کند. حرص و طمع، ویژگی که بارها و بارها آن را شنیده‌ایم و بدون واکاوی نفس خودمان شاید راحت از کنار آن عبور کرده‌ایم، خصلتی که همواره آن را متوجه دیگران دانسته‌ایم و شاید هم تصور کرده‌ایم چقدر این دو واژه مفهوم بدی دارند.

تست شخصیت زن و پروانه ها

تست شخصیت امروز را از دست ندهید. حرص به مفهوم میل شدید به چیزی و یا تلاش فراوان برای به دست آوردن چیزی است، باید توجه داشته باشیم حرص و طمع از نظر معنایی تفاوت اندکی با یکدیگر دارند، حرص به مفهوم این است که انسان علاقه‌مند به دست آوردن هر چیزی باشد اما طمع به مفهوم علاقه‌مندی انسان برای به دست آوردن چیزی باشد که در نزد دیگران است و از طریق کلاه‌برداری، دزدی و راه‌های دیگر آن را از دست دیگران دربیاورد اما انسان حریص اگر به دنبال چیزی هم باشد هزینه‌های آن را پرداخت می‌کند.


این چالش به شما می گوید روح شما چقدر پیر شده است؟

بگو در اولین نگاه چه دیدی تا بگم چقدر برای اطرافیانت عزیزی!

 بگو در تصویر چه دیدی تا بگم چقدر متعصبی!


تست شخصیت دامن و پروانه ها

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شخصیت زن و پروانه ها

پروانه ها:

در تحلیل این پاسخ به تست شخصیت امروز باید بگویم کسی که اول پروانه ها را دیده است به کم قانع نیست و هرچه بدست می آورد بازهم فکر می کند کم است شما توانایی های زیادی دارید همیشه تلاش می کنید این خوب است ولی گاهی این طمع داشتن شما را از دیگران جدا می کند و در جامعه تنها می شوید.

زنی با دامن:

اگر انتخاب شما یک زن بود، اجازه دهید به شما بگوییم که شما فردی هستید که می توانید شادی خود را فدای سلامتی عزیزان خود کنید. با این حال باید بگوییم شما بیشتر اهل سکوت هستید زیرا از بحث و جدل متنفرید. علاوه بر این، خود را به جای دیگری قرار می دهید تا موقعیت او را درک کنید.

ترجمه و تدوین: اقتصاد آنلاین