۰ نفر

تست شخصیت؛ بگو در تصویر چه دیدی تا بگم چقدر متعصبی!

۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۰۳
کد خبر: 704155
تست شخصیت؛ بگو در تصویر چه دیدی تا بگم چقدر متعصبی!

شاید خودتان هم باور نداشته باشید ولی در تست شخصیت امروز مشخص می شود چقدر متعصب هستید.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در تست شخصیت امروز به مقوله تعصب در افراد که گاهی خودشان هم متوجه نیستند در برخی مسائل زندگی دچار آن می شوند را بررسی میکنیم. تعصب عبارت از نظر یا عقیده مطلوب یا نامطلوب و محبت یا نفرت نسبت به یک چیز یا یک شخص است که معمولاً رنگ عاطفی دارد و بر هیچگونه تحقیقی مبتنی نمی‌باشد و فرد را از تفکر منطقی درباره آن چیز یا شخص باز می دارد.

تست شخصیت خرگوش و اردک

تست شخصیت امروز را از دست ندهید. تعصب عبارت از نظر یا عقیده مطلوب یا نامطلوب و محبت یا نفرت نسبت به یک چیز یا یک شخص است که معمولاً رنگ عاطفی دارد و بر هیچگونه تحقیقی مبتنی نمی‌باشد و فرد را از تفکر منطقی درباره آن چیز یا شخص باز می دارد.

حالا بگو در اولین نگاه در تصویر چه دیدی؟


فرم دماغ شما اخلاق بد شما را لو می دهد!

 بگو در تصویر چه دیدی تا بگم چقدر خسیسی!

این چالش شخصیت افراد نجیب و اصیل برای شما پیشگویی می کند!

بگو در تصویر چه دیدی تا بگم چقدر آدم استرسی هستی!


تست شخصیت خرگوش و اردک

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شخصیت خرگوش و اردک

اردک:

در پاسخ شما به تست شخصیت امروز باید بگوییم اگر اردک را دیدید نشان می دهد شما فردی با استعداد و خلاق و پرتلاش هستید. شما بسیار نجیب هستید. اما پافشار زیاد روی بعضی عقاید و تعصب بیش از اندازه روی مسائل شما را از خیلی از اهدافتان دور نگه داشته است. نگاه منطقی و عادلان به زندگی را در خودتان باید تقویت کنید.

خرگوش:

اما اگر خرگوش را دیدید باید بگوییم شما اینقدر تاثیرگذار هستید که شخصیتتان برای اطرافیانتان بسیار قابل احترام و دوست داشتنی می باشد. شما از دروغ متنفرید و تحت هر شرایط جانب صداقت و درستکاری را میگیرید.

ترجمه و تدوین: اقتصاد آنلاین