۰ نفر

امضا تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق بازنشستگی کشوری با بیمه ملت

دلفراز: بیمه ملت، آرامش خاطر را برای بازنشستگان به ارمغان می‌آورد

۱۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۴۹
کد خبر: 443037
دلفراز: بیمه ملت، آرامش خاطر را برای بازنشستگان به ارمغان می‌آورد

آیین امضای تفاهم نامه اعطای بیمه نامه های تخفیفی و تقسیطی بیمه ملت به بازنشستگان و موظفین کشوری با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعامل بیمه ملت،اعضای هیات مدیره بیمه ملت، عده ای از نمایندگان کانون های بازنشستگی استان تهران و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، دلفراز به ظرفیت‌های بیمه ملت برای رفع نیازهای متفاوت بازنشستگان با بهترین شرایط ممکن اشاره کرد و گفت: در این تفاهم‌نامه، انواع‌‎ بیمه‌نامه‌های خودرو، آتش‌سوزی منازل مسکونی، بیمه عمر و حادثه انفرادی و پوشش بیماری کرونا با تخفیف‌های ویژه علاوه بر تخفیف‌های موجود به بازنشستگان ارائه می‌شود.

مدیرعامل بیمه ملت، این شرکت را ارمغان‌آور آرامش خاطر برای بازنشستگان و خانواده‌های عزیزآنها اعلام کرد و ادامه داد: ارائه انواع بیمه‌نامه‌ با تخفیف‌های ویژه و امکان تقسیط دوازده ماهه به منظور توسعه توان خرید بازنشستگان، از ظرفیت‌هایی است که در این تفاهم‌نامه ایجاد شده و برآنیم با ادامه آن، بتوانیم به هموطنان خود خدمت کنیم.

وی در همین خصوص ادامه داد: هدف شرکت‌های بیمه‌ای ارائه خدمات مناسب به همه افراد جامعه است و بیمه ملت از این‌که به بازنشستگانی خدمت می‌کند که در کمال صداقت و درستکاری، بهترین‌ سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت‌ گذرانده‌اند؛ به خود می‌بالد.

مدیرعامل بیمه ملت، این شرکت را دارای گسترده‌ترین شبکه پرداخت خسارت خودرویی در صنعت بیمه ذکر کرد و گفت: بیمه ملت با تأکید بر مشتری‌مداری همواره می‌کوشد به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر و شایسته‌تر به بیمه‌گزاران خود و همچنین سرعت بخشیدن به رشد و توسعه اقتصادی کشور، افزایش بهره‌وری و رشد کمی و کیفی صنعت بیمه، گام‌های مؤثری بردارد.

وی همچنین در سخنانی با اشاره به اینکه بخش عمده سهام این شرکت از آن بازنشستگان کشوری است، گفت: بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری می توانند با مراجعه سایت بیمه ملت به نشانی اینترنتی melat.ir یا تماس با شماره تلفن 85333 از جزئیات این طرح جدید و نشانی نمایندگی‌های بیمه ملت در سراسر کشور کسب اطلاع کنند.

او با بیان اینکه نمایندگی‌های بیمه ملت آماده ارائه خدمات به بازنشستگان هستند، گفت: هنگام خرید هر بیمه‌نامه 20 درصد بهای آن به صورت نقدی پرداخت و مابقی طی 11 قسط از حقوق بازنشستگان کسر خواهد شد.

وی افزود: کافی است بازنشستگان در هنگام خرید بیمه‌نامه، علاوه بر ارایه کارت ملی، شماره دفتر کل خود را به متصدی مربوطه در شرکت بیمه ملت اعلام کنند و با امضای یک فرم مخصوص، بپذیرند که اقساط بیمه‌نامه از حقوق ماهانه‌شان کسر شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز در این نشست با تاکید بر تلاش این صندوق برای حفظ شأن بازنشستگان و هرچه ساده تر کردن فرایندهای خدمت رسانی به آنان گفت: براساس این تفاهم نامه، عموم بازنشستگان و وظیفه بگیران طبق تفاهم نامه ، می توانند از خدمات بیمه ای این طرح جدید بهره مند شوند.

 اکبر افتخاری گفت: بنابراین تفاهم نامه که از 11 خرداد ماه به مدت 2 سال اعتبار دارد، بازنشستگان می توانند بیمه نامه‌های شخص ثالث و بدنه خودرو ، آتش سوزی منازل مسکونی را با تخفیفات مناسبی علاوه بر تخفیفات رایج در شرکت های بیمه و همچنین بیمه نامه عمر و حادثه انفرادی با شرایط ویژه به همراه پوشش کرونا از شرکت بیمه ملت خریداری کنند.

به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، بازنشستگان با مراجعه به نمایندگی های بیمه ملت در سراسر کشور و اعلام کدملی و شماره دفترکل بازنشستگی خود و پس از پرکردن فرم اعلام رضایت کسر اقساط از حقوق، می توانند با کارت بانک صادرات که حقوق دریافت می کنند یا هر کارت بانکی دیگری بیمه نامه مورد نظر خود را خریداری کنند.

افتخاری با بیان اینکه این ششمین طرح عملیاتی برای خدمت به بازنشستگان است: تفاوت این طرح با طرح های قبلی، گستردگی و تنوع آن است که در کل کشور قابل دسترس است.

افتخاری یادآور شد: نشانی نمایندگی های بیمه ملت در سراسر کشور از طریق سایت این شرکت و همچنین سایت صندوق بازنشستگی قابل دسترس است.

515dcd58-e30c-41ea-bd84-20f552bd1339

a505fa0f-8780-431b-95f2-26ae3e952c64

b6a41328-15a0-42b5-abc6-42b685c5e68e

e1436102-9441-42c6-b9df-31b39f9fd566

ec4fbaf9-69c4-4946-815f-c12e27782e09