۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

فهرست بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بازار سهام امروز/ حقیقی‌ها پس از چند روز روی خوش نشان دادند

۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۳
کد خبر: 442099
فهرست بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بازار سهام امروز/ حقیقی‌ها پس از چند روز روی خوش نشان دادند

خالص خرید حقیقی در نهایت و پس از سه روز مثبت شد اما با روزهای درخشان اواسط اردیبهشت‌ماه همچنان فاصله زیادی وجود دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، سهامداران حقیقی تا ساعت ۱۲:۳۰ امروز حدود ۱۲۵ میلیارد تومان بیشتر از اشخاص حقوقی سهام خریدند. کل ارزش معاملات بیش از ۱۱ هزار ۶۰۰ میلیارد تومان بوده که بدین‌ترتیب خالص خرید حقیقی‌ها یک درصد از کل معاملات شد.

بیشترین جذب نقدینگی حقیقی‌ها در سه گروه ‘بانک‌ها و مؤسسات اعتباری’، ‘فلزات اساسی’ و ‘استخراج کانه‌های فلزی’ رقم خورد در حالی که برایند معاملات گروه ‘مواد و محصولات دارویی’ و ‘رایانه’ به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

حقوقی‌ها در منفی‌های گروه ‘محصولات دارویی’ بیشتر در نقش خریدار ظاهر شدند، از سویی دیگر در گروه ‘هتل و رستوران’ به ویژه در نماد «سمگا» خرید حقیقی‌ها کاملاً محسوس بود.

افزایش سهام حقیقی‌ها در ۹۱ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۱۶ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید. امروز سه نماد «پارسان»، «فولاد» و «وبملت» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند و حقوقی‌ها بیشتر به نمادهای «کرماشا»، «شساخت» و «شبریز» ابراز علاقه نشان دادند.

خالص خرید حقیقی پس از فروکش کردن ترس و دلهره اهالی بازار مثبت شد اما نگرانی‌ها کاملاً رفع نشده و استقبال حقیقی‌ها هنوز با روزهای خوب اواسط اردیبهشت‌ماه فاصله دارد.

8