۰ نفر

امروز در تالارصنعتی انجام شد؛

کنسانتره (فملی) تنها محصول مورد رقابت/ شمش آلومینیوم (فایرا) بازهم صدرنشین شد

۱۲ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۳۷
کد خبر: 326360
کنسانتره (فملی) تنها محصول مورد رقابت/ شمش آلومینیوم (فایرا) بازهم صدرنشین شد

امروز اغلب محصولات تالار صنعتی (به جز کنسانتره فلزات گرانبهای شرکت ملی مس ایران) به قیمت پایه انجام شد. پرارزشترین معامله این تالار امروز به شمش آلومینیوم 1000p-99.8 (فایرا) به میزان حدود 7.7 میلیارد تومان تعلق داشت. این محصول به قیمت پایه، کیلویی 19 هزار و 252 تومان فروخته شد و نسبت به معامله قبلی خود در یازدهم دی، تغییر قیمتی نداشت.

اقتصاد آنلاین - لیلی شهیر؛ تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز چهارشنبه دوازدهم دی ماه، میزبان عرضه،  200 تن شمش روی، دو هزار و 200 تن ورق گرم، یک هزار و 500 تن شمش هزار پوندی آلومینیوم، 9 تن کنسانتره فلزات گرانبها و 40 کیلوگرم شمش طلا در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود. در برابر این میزان عرضه، حجم معاملات این تالار حدود 509 تن بود که حدود 21 میلیارد تومان ارزش داشت. گفتنی است، این معاملات طی شش قرارداد انجام شدند. 

امروز اغلب محصولات تالار صنعتی (به جز کنسانتره فلزات گرانبهای شرکت ملی مس ایران) به قیمت پایه انجام شد. 

پرارزشترین معامله این تالار امروز به شمش 1000p-99.8 آلومینیوم ایران (فایرا) به میزان حدود 7.7 میلیارد تومان تعلق داشت. این محصول به قیمت پایه، کیلویی 19 هزار و 252 تومان در حجم400 تن فروخته شد. این محصول نسبت به معامله قبلی خود در یازدهم دی، تغییر قیمتی نداشت. 

طی این روز کنسانتره فلزات گرانبهای شرکت ملی مس ایران (فملی) طی سه عرضه با رقابت معامله شد. این محصولات تنها معاملات رقابتی امروز تالار صنعتی بودند. در این میان، پرارزشترین معامله این محصول حدود چهار میلیارد تومان بود. این محصول با حدود 13 درصد رقابت نسبت به قیمت پایه، کیلویی حدود یک میلیون و 341 هزار تومان فروخته شد. 

همچنین کم ارزشترین محصول این تالار نیز به شمش روی  شرکت «صانع روی زنجان» به میزان حدودی 2.5میلیارد تومان تعلق داشت. این محصول به قیمت پایه کیلویی 25 هزار و 797 تومان در حجم 100 تن فروخته شد و نسبت به معامله قبلی خود در پنجم دی، حدود 2.5 درصد افت قیمت داشت.